Destiny لقب پرفروش‌ترین عنوان جدید در تاریخ بازی‌های ویدیویی را کسب کرد

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
شرکت اکتیویژن٬ ناشر پرهزینه‌ترین بازی ویدیویی تاریخ به نام Destiny٬ از فروش ۳۲۵ میلیون دلاری این عنوان در ۵ روز خبر داد که باعث شد این بازی لقب پرفروش‌ترین عنوان جدید را در کل ادوار بازی‌های ویدیویی کسب کند. با زومیت در ادامه همراه باشید.
تبلیغات

دارندگان این بازی روی هم رفته بیش از ۱۰۰ میلیون ساعت تا این لحظه آنلاین بودند و در ۱۳۷ میلیون فعالیت شرکت داشته‌اند که رکورد بسیار جالبی در این فاصله زمانی است. اوایل هفته بود که خبر رسید این بازی بزرگ‌ترین لانچ تاریخ بازار بریتانیا را برای یک بازی جدید از آن خود کرده است و نباید تعجب کرد که این کسب رکوردها هم‌چنان ادامه پیدا کند.

Destiny-Screen

مقاله مرتبط: تماشا کنید: همکاری Bungie و Google Maps برای نمایش نقشه‌های محیط بازی Destiny

با این حال هنوز ناشر بازی اقدام به انتشار آمار دقیق از تعداد نسخه‌های به فروش رفته نداده است. اوایل سال شرکت یوبیسافت٬ ناشر عنوان Watch Dogs تایید کرده بود که این بازی در عرض یک هفته ۴میلیون نسخه به فروش رسانده و این رقم باعث ثبت رکوردی شد که هم‌اکنون Destiny‌٬ ۵ روز بعد از عرضه به دست آورده است. تنها آماری که از تعداد نسخه‌های به فروش رفته در دست است٬ توسط منبع Media Create در مورد بازار ژاپن منتشر شده و اعلام شد این بازی بیش از ۱۴۰ هزار نسخه بر روی پلتفرم‌های سونی فروخته است. جالب است بدانید Destiny در منطقه‌ی ژاپن به صورت انحصاری فقط برای پلی‌استیشن منتشر شده است.

Destiny-Screen-2

اریک هرشبرگ از شرکت اکتیویژن در مورد موفقیت‌های پی در پی Destiny می‌گوید:

میلیون‌ها گیمر اوقات خوش و فوق‌العاده‌ای را در حال بازی کردن محصولمان صرف می‌کنند و نمی‌توانند از آن به سادگی دل بکنند. این تازه اول راه است. Destiny یک پلتفرم زنده است که به رشد و نمو خود ادامه خواهد داد و ما نیز با همکاران خود در استودیو بانجی تعاملات بسیار نزدیکی را برای ایجاد تجربه‌ و محتوای جدید در بازی خواهیم داشت.

همان‌طور که در اول مطلب ذکر کردم٬ این بازی سنگین‌ترین بودجه‌ی تاریخ بازی‌های ویدیویی را به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار متحمل شد و حالا نیز با توجه به تبلیغات بسیار گسترده و مانور‌هایی که ناشر آن برای انتشارش داد٬ فروش بسیار عالی را تجربه می‌کند. استودیو بانجی خالق سری بازی‌های شوتر اول شخص Halo برای شرکت مایکروسافت و کنسول Xbox بود که پس از اسپین‌آف بسیار موفق Halo: Reach در سال ۲۰۰۹‌٬ همکاری مستقیمش با مایکروسافت به اتمام رسید و حالا طی قراردادی ده ساله با شرکت اکتیویژن٬ دومین شرکت بزرگ سرگرمی‌های ویدیویی دنیا پس از نینتندو٬ در حال ساخت و توسعه‌ی فرانچایز جدید Destiny است.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات