راک‌استار دلیل تاخیر نسخه‌ی رایانه‌ای GTA V را توضیح داد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
با این‌که تایید بازی پرافتخار GTA V برای رایانه‌های شخصی موج خوشحالی بسیاری در پی داشت و در حال حاضر هم تاریخ انتشار قطعی آن مشخص شده٬ اما هواداران برای تجربه‌ این عنوان بر روی رایانه‌های خود باید زمان چند ماهه را سپری کنند. راک‌استار در جواب این تاخیر٬ دلایل منطقی خود را به گوش دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی رساند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسخه‌ی رایانه‌ای GTA V دو ماه بعد از عرضه‌ی نسخه‌های نسل هشتم یعنی ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ عرضه می‌شود و خب٬ این تاخیر زیاد به مزاق هواداران خوش نیامد. اما راک‌استار در بیانیه‌ای٬ تاخیر این نسخه را منطقی دانسته و گفت:

مقاله مرتبط: تاریخ انتشار GTA V برای کنسول‌های نسل هشتم اعلام شد ما بسیار خرسند و خوشحال هستیم که خیلی از شما هواداران از عرضه‌ی GTA V بر روی پلتفرم‌های جدیدتر استقبال پرشور کردید. ما خیلی دوست داریم که اطلاعات جدیدی را به زودی در اختیار شما بگذاریم. از همه بیشتر٬ ما فوق‌العاده خوشحال هستیم که GTA V برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود٬ اما این نسخه نیازمند زمان بیشتری در تولید خود به منظور ارائه‌ی کیفیت بهتر و پولیش کامل بازی است. لطفا صبور باشید و ما نیز در این مدت اطلاعات و امکانات بیشتری که در بازی وجود دارد را در قالب اطلاعیه و خبر به شما هواداران ارائه خواهیم داد.

به نظر این تاخیر کاملا ارزش صبر را دارد و مطمئنا با سابقه‌ای که راک‌استار در امر بازی‌سازی دارد٬ به هیج‌وجه نمی‌توان تصور تحویل بازی با کیفیت پایین و دارای مشکل را داشت.

GTA V سال پیش میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد که با فروش بی‌نظیر و امتیازات خارق‌العاده از سوی منتقدین مواجه شد و توانست لقب بازی برتر سال را در VGX 2013 از آن خود کند. نسخه‌ی نسل هشتم که شامل تغییرات بسیار٬ به ویژه در جلوه‌های بصری است٬ نوامبر امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

GTA V Screenshots 1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات