مشخصات فنی گوشی SM-A300 در نتایج بنچمارک مشاهده شد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی گوشی گلکسی آلفای سامسونگ، شایعاتی نیز مبنی بر معرفی ابزارهای بیشتری از سری A این کمپانی در فضای رسانه ای منتشر شد، از جمله SM-A500 که احتمالا یک نسخه میان‌رده از گلکسی آلفا خواهد بود. بجز نام‌هایی مثل SM-A300، SM-A500 و SM-A700 اطلاعات چندانی درباره این ابزارها در دست نیست. با زومیت همراه باشید تا تازه ترین شایعه درباره این ابزارها را با هم مرور کنیم.
تبلیغات

اخیراا جزئیاتی از ابزار SM-A300 سامسونگ در بنچمارک GFXBench منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند تلفن همراه است. چنانچه از قبل می‌دانستیم این گوشی مجهز به نمایشگر qHD با رزولوشن 540 در 960 پیکسل است.

جزئیات منتشر شده در نتایج بنچمارک نشان می دهد که این گوشی دارای نمایشگری 4.8 اینچ با همان وضوحی است که در بالا اشاره شد. همچنین قلب تپنده آن یک تراشه چهار هسته‌ای از نوع اسنپ‌دراگون است که پردازنده گرافیکی آدرنو 306 و حافظه رم یک گیگابایتی آن را همراهی می‌کند.

دیگر مشخصات سخت‌افزاری این ابزار عبارتند از 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی (احتمالا با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD)، دوربین اصلی 7 مگاپیکسلی و دوربین مکالمه تصویری 5 مگا پیکسلی در جلوی دستگاه و سیستم عامل اندروید کیت کت (نسخه 4.4.4). جالب اینکه هر دو دوربین این گوشی توان ضبط ویدئوهای 1080p را دارند.

به نظر می رسد این گوشی نمونه اولیه از سری تازه ای از محصولات غول کره ای باشد که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه یا قیمت آن منتشر نشده است. برخی منابع داخلی در شرکت سامسونگ اذعان کرده اند که این گوشی احتمالا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار راه یابد.

sm-a300-specifications

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دست نیست، اما به محض تایید این خبر یا دریافت اطلاعات تکمیلی آن را با شما خوبان در میان خواهیم گذاشت. نظر شما درباره این عضو تازه وارد از خانواده گوشی های سامی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات