اپل تایید کرد: پیش‌فروش 4 میلیون دستگاه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس تنها در 24 ساعت اول

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل براساس سنت خود در اولین دوشنبه‌ی پس از آغاز پیش‌فروش نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند خود، اقدام به انتشار گزارشی در مورد میزان پیش فروش در ۲۴ ساعت اولیه کرده است که این رقم برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در کشورهای پیش‌فروش شده برابر ۴ میلیون دستگاه است. پیش‌تر اپل با ثبت سفارش ۲ میلیون دستگاه برای آیفون ۵ چنین گزارشی در سال ۲۰۱۲ منتشر کرده بود که گزارش کنونی نشان از بهبود رکورد آیفون ۵ دارد.
تبلیغات

تیم‌کوک در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس از هر نظر بهتر از نمونه‌های پیشین هستند و ما بسیار خوشحالیم که کاربران نیز از این محصولات استقبال کرده‌اند. پیش‌فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رکورد جدیدی را برای اپل در پیش‌فروش محصولات رقم زده است. از این‌رو ما بی صبرانه در انتظار فرارسیدن روز شنبه هستیم تا جدیدترین تلفن‌های‌هوشمند خود را به دست علاقمندان برسانیم.

پس از گذشت چندین ساعت‌ از آغاز پیش فروش تلفن‌های‌هوشمند آیفون، زمان عرضه‌ی آیفون ۶ پلاس دو تا سه‌ هفته پس از انجام پیش‌خرید ذکر شد که هم اکنون شاهد درج چنین تاریخی هستیم و این نشان از تایید آمارهای منتشر شده توسط اپل دارد. لازم به‌ذکر است که چند ساعت پس از آیفون ۶ پلاس نیز، تاریخ عرضه برای این نسخه نیز دو تا سه هفته یعنی در ماه اکتبر میلادی درج شد.

پس از معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس در تاریخ ۱۸ شهریور ماه سال جاری، اپل این تلفن‌هوشمند از طریق فروشگاه‌های خود و همچنین سایر فروشندگان در اختیار خریداران قرار خواهد داد. کشورهایی که آیفون ۶ و ۶ پلاس از روز ۱۹ سپتامبر یعنی جمعه‌ی پیش رو در آن‌ها به فروش خواهد رسید شامل آمریکا، کانادا، فرانسه، استرالیا، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، پورتوریکو، سنگاپور و انگلستان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات