سونی سرویس Music Unlimited پلی‌استیشن ۳ را بروزرسانی کرد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
بخش موسیقی شرکت سونی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و توسعه موسیقی در دنیا فعالیت دارد و سرویس Music Unlimited نیز اجازه‌ی دسترسی به آرشیو بزرگی از محصولات موسیقی سونی را می‌دهد. در بروزرسانی جدید این شرکت بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۳ ٬ این سرویس از نظر کاربری و ظاهری ارتقا بسیار مفیدی پیدا کرده است. با زومیت و جزئیات خبر در ادامه همراه باشید.
تبلیغات

نسخه‌ی جدید Music Ultimated با ارتقا جستجو و دسترسی آسان‌تر به موسیقی‌های مورد علاقه کاربر٬ تغییرات بسیار مثبت و مفیدی ایجاد کرده است که سبب می‌شود این اپلیکیشن بر روی پلی‌ استیشن ۳ کاربردی‌تر از قبل عمل کند. به محض بازکردن این اپلیکیشن٬ اولین تغییراتی که کاربر حس خواهد کرد٬ طراحی متفاوت و متحول شده‌ی محیط کاربری است که آخرین موسیقی‌های منتشر شده به همراه لیست پخش‌های جدید در آن دیده می‌شوند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

با فشردن دکمه‌ی دایره٬ در سمت راست تصویر منویی باز می‌شود که به کاربر امکان دسترسی به جستجو٬ چارت‌ها٬ کانال‌ها٬ کتابخانه کاربر و تنظیمات را می‌دهد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

وقتی بر روی گزینه‌ی چارت می‌رویم٬ معروف‌ترین آلبوم‌ها و قطعات موسیقی که در Music Unlimited وجود دارند را به ترتیب سبک مشاهده خواهیم کرد. بخش لیست پخش من نیز شامل قطعات و آلبوم‌های دلخواه خواهد بود.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

گزینه‌ی کانال‌ها همانطور که از نامش پیداست٬ اجازه‌ی دسترسی به بخش‌های مختلف و اختصاصی از آهنگ‌ها و دسته بندی‌های خاص را می‌دهد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

بخش کتابخانه من نیز جایی است که کاربر قطعات و یا آلبوم‌های دلخواه خود را در آن دسته‌بندی و یا ذخیره سازی کرده است.

5

بخش آخر نیز که تنظیمات اپلیکیشن است به کاربر گزینه‌هایی مانند استریم کیفیت بالا قطعات موسیقی و غیره را می‌دهد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

در هر صورت ظاهرا این تغییرات بسیار بهینه و مطلوب هستند و نشان می‌دهد سونی همچنان به فکر کنسول هفتمی خود یعنی پلی ‌استیشن ۳ هم هست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات