اپل‌واچ بدون نیاز به آیفون در هدفون‌های بلوتوث موسیقی پخش می‌کند

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
هفته پیش اپل از ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ رونمایی کرد. این ساعت برای انجام دادن بسیاری از وظایف خود به گوشی هوشمند آیفون شرکت اپل نیاز دارد. اما تیم کوک می‌گوید ساعت هوشمند اپل واچ می‌تواند آهنگ‌ها را به هدفون بلوتوث بفرستد و برای انجام اینکار نیازی به آیفون ندارد.
تبلیغات

مدیر عامل شرکت اپل، تیم‌ کوک، چند روز پیش در مصاحبه‌ای که با چارلی رز در شبکه PBS انجام داد، به نکات مختلفی اشاره کرد. در زومیت سعی کردیم مهمترین صحبت‌های کوک را منعکس کنیم. اما تیم کوک درباره یک قابلیت مهم اپل واچ صحبت کرده که این ساعت بدون نیاز به آیفون قادر به انجام آن است. این قابلیت ارسال و پخش موسیقی در هدفون‌های بلوتوث است.

چارلی رز در طول مصاحبه خود به این نکته اشاره کرد که ساعت اپل برای انجام کار‌های مختلف حتما به نزدیک بودن و متصل شدن به گوشی هوشمند آیفون نیاز دارد. کوک اما در جواب به یکی از ویژگی‌های کوچک اما مستقل و خوب این ساعت اشاره می‌کند:

به یک آیفون نیاز دارد، زیرا این دو دستگاه به شکلی طراحی شده‌اند که با یکدیگر کار کنند. با وجود این، اگر بخواهید در صبح کمی بدوید و نخواهید آیفون را حمل کنید، موسیقی‌ها بر روی ساعت ذخیره می‌شوند. پس با یک هدست بلوتوث، شما می‌توانید در حین دویدن به موسیقی گوش دهید بدون اینکه آیفونی به همراه داشته باشید.

اگر بخواهیم خیلی سخت گیر باشیم، شاید اپل تلاش دارد فروش هدفون‌های بلوتوث برند بیتس را افزایش دهد. با این حال این موضوع نشان می‌دهد که ساعت اپل قادر است برخی از امور را بدون نیاز به آیفون انجام دهد. شاید در آینده کارهای مستقل بیشتری را بتوان با اپل‌واچ انجام داد. در هر صورت وقتی یک ساعت هوشمند بتواند کاری که متداول است را بدون نیاز به یک گوشی۴، ۴.۷ یا ۵.۵ اینچی انجام دهد، ویژگی و مزیت بسیار خوبی برای آن به حساب می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات