تماشا کنید: مدیرعامل شرکت سونی چالش سطل یخ را قبول کرد

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه شاید تب و تاب چالش سطح یخ خوابیده باشد٬ ولی هنوز این کار توسط برخی افراد به هدف کمک به بیماران ALS انجام می‌شود. مدیرعامل شرکت سونی نیز یکی از همین افراد است که اخیرا دعوت به این چالش را قبول کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آقای کازو هیرای٬ مدیر عامل شرکت سونی به دعوت آقای کن کوتاراگی٬ ملقب به پدر پلی‌استیشن٬ به این چالش دعوت شد و ایشان نیز سریعا این دعوت را پاسخ دادند. چندی پیش فیل اسپنسر٬ مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت نیز این چالش را انجام داده بود و از یوشیدا٬ مدیر کل استدیوهای سونی دعوت کرد که هنوز جوابی دریافت نکرده است.

چالش سطل آب و یخ Ice Bucket Challenge فعالیتی است که شامل ریختن یک سطل آب یخ روی سر یک نفر می‌شود. این فعالیت در رابطه با کمک به جامعه سرطان در نیوزلند و موسسه خیریه کمک به بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک در آمریکا است. این چالش به صورت ویروسی در رسانه‌های اجتماعی مطرح شد و قوانینی برای آن گذاشته شد تا افراد یا یک سطل آب یخ روی سر خود خالی کنند یا به موسسه خیریه موردنظر کمک کنند این چالش نیازمند نامزد کردن چند فرد دیگر برای انجام این فعالیت است که آنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا در این چالش شرکت کنند یا ۱۰۰ دلار به موسسه خیریه کمک کنند. که در اکثر مواقع شرکت کنندگان هم آب یخ را روی سر خود میریزند و هم کمک مالی می‌کنند.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات