تماشا کنید: آگهی ویدئویی جدید سامسونگ با مضمون تقلید آیفون 6 پلاس از سری گلکسی‌ نوت

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
آگهی‌های ویدئویی سامسونگ پس از انتشار مجموعه‌‌ی ویدئوهای It Doesn't Take a Genius با کنایه‌های نیش‌دار به محصولات جدید اپل، مخصوصاً آیفون ۶ پلاس همچنان ادامه دارد. کره‌ای‌ها امروز نیز ویدئوی جدیدی منتشر کرده‌اند که در آن حرف از تقلید اپل از سری گلکسی‌نوت سامسونگ برای تولید آیفون ۶ پلاس می‌زنند.
تبلیغات

ویدئوی جدید سامسونگ با یادآوری عرضه‌ی اولین نسخه از گلکسی‌نوت سامسونگ در سال ۲۰۱۱ میلادی، اشاره به صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی این تلفن‌هوشمند می‌کند که در زمان خود بسیاری آن را بزرگ می‌پنداشتند. در این ویدئو ارائه‌ی چنین محصولی از سوی سامسونگ در آن سال به جلو بودن از زمان خود تعبیر می‌شود. حتی در این ویدئو شاهد اشاره به مقاله‌ای از وال‌استریت ژورنال هستیم که طی آن نویسنده‌ی مقاله در دست گرفتن گلکسی‌نوت را همچون در دست گرفتن نان تست تشبیه کرده بود.

همانطور که گفتیم سامسونگ گلکسی‌نوت اورجینال را محصولی جلوتر از زمان خود می‌خواند و به این نکته اشاره می‌کند که برخلاف گذشته که رقبا تولید چنین محصولی را به باد تمسخر می‌گرفتند، هم‌اکنون رو به تولید گوشی‌هایی با صفحه‌ی نمایش بزرگ آورده‌اند که از این‌رو متوسط سایز صفحه‌ی نمایش گوشی‌های کنونی به ۵ اینچ افزایش یافته است. سامسونگ با اشاره به تولید آیفون ۶ پلاس و نمایش مقالات مرتبط با این موضوع در وبلاگ‌های فناوری، سعی در انتقال این موضوع دارد که آیفون ۶ پلاس تقلیدی از گلکسی‌نوت است.

لینک دانلود

سامسونگ نسل جدید تلفن‌هوشمند خود، گلکسی‌نوت ۴ را برای فروش در نیمه‌ی ابتدایی ماه اکتبر آماده کرده است، در حالی که آیفون ۶ پلاس هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش فروش است و از ۱۹ سپتامبر کاربران قادر خواهند بود تا آن را در دست بگیرند.

نظر شما در باره‌ی تیزرهای تبلیغاتی اینچینی چیست؟ آیا این تیزرها می‌توانند کاربران آیفون را نسبت به خرید گلکسی نوت ۴ ترغیب کنند؟ یا سامسونگ به دنبال ایجاد وفاداری بیشتر در بین کاربران فعلی خود است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات