مقاوم‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار کدامند؟

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
کدام گوشی‌های هوشمند بادوام‌تر و مقاوم‌تر هستند و در مقابل ضربه کمتر آسیب می‌بینند؟
تبلیغات

تلفن‌های هوشمند شاید هوشمند باشند، ولی غالبا مقاوم خیلی بالایی ندارند! در ساخت آنها، مقاومت در برابر ضربات در درجه دوم اهمیت قرار دارد و زیبایی، ارگونومی و ضخامت کمتر اهمیت بالاتری دارند. در ادامه شما را با پنج مورد از مقاوم‌ترین تلفن‌ها در برابر ضربات آشنا خواهیم کرد. تلفن‌هایی برای افرادی که به دنبال محصولاتی بسیار محکم و مقاوم هستند.

سی‌نت در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، ۵ مورد از مقاوم‌ترین تلفن‌های موجود در بازار را معرفی  کرده است. اصولا در طراحی تلفن‌های هوشمند سعی می‌شود تا حد امکان به ارگونومی، ظرافت و ضخامت کمتر دستگاه توجه شود و مواردی چون مقاومت در برابر ضربه در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرند. اما محصولاتی نیز وجود دارند که برای افرادی ساخته شده‌اند که به دنبال محصولی بسیار مقاوم هستند تا خیالشان از بابت افتادن تلفن از دست و هر گونه ضربه احتمالی راحت باشد.

 ۵. Kyocera Hydro Elite

تلفنی میان‌رده با نمایشگر ۴.۳ اینچی که از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این تلفن ضد آب بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. هایدرو الیت می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در داخل آب دوام بیاورد.

۴. Verykool RS90 Vortex

در طراحی این تلفن هیچ زیبایی دیده نمی‌شود! از لحاظ قابلیت‌های سخت‌افزاری نیز چندان با محصول قدرتمندی روبرو نیستید. نسخه اندروید آن نیز کمی قدیمی شده. با این حال این تلفن بسیار مقاوم است، چرا که از یک بدنه پلی‌کربنات بهره می‌برد و باتری آن نیز توسط یک لایه ضخیم محافظت می‌شود. این تلفن همچون هایدرو الیت ضد آب است و علاوه بر ان در برابر نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم است.

۳. Sony Xperia Z2

اگر کمی بیشتر پول خرج کنید می‌توانید تلفنی را داشته باشید که هم مقاومت بسیار بالایی دارد، هم طراحی آن دلنشین است و هم از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. گوشی پرچمدار سونی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی و دوربین بسیار خوب ۲۰ مگاپیکسل است که می‌تواند هر کاربری را راضی کند. این تلفن نیز ضدآب و ضد گردوغبار است. شاید تنها دلیلی که این تلفن در صدر لیست ما جای نگرفته این باشد که نسبت به سایرین کمی مقاومت کمتری در برابر ضربات دارد.

۲. Kyocera Brigadier

محافظ نمایشگر این تلفن از جنس یاقوت کبود است و می‌توان به ان لقب اولین تلفنی را داد که به صورت انبوه از یاقوت کبود برای محافظت از پنل نمایشگر استفاده می‌کند. ما به شما قول می‌دهیم که هر کاری کنید نمی‌توانید این محافظ بسیار سخت و محکم را بشکنید یا حتتی یک خش کوچک روی آن بیاندازید! بریگیدیر نیز ضد آب است و می‌توان با قیمت مناسبی آن را تهیه کرد.

۱. Samsung Galaxy S5 Active

این تلفن در واقع یک نسخه بسیار مقاوم از پرچمدار اخیر سری S سامسونگ است که از بدنه‌ای مقاوم استفاده کرده و در آن به جای دکمه‌های کنترلی لمسی از دکمه‌های فیزیکی استفاده شده است. از آنجا که این تلفن ممکن است به درد ماجراجوها و کوهنوردها بخورد، در کنار آن یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی قابلیتی تعبیه شده که امکاناتی از قبیل ارتفاع‌سنج، قطب‌نما و... را به سرعت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این هم از ۵ مورد از مقاوم‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار که به شما معرفی کردیم.

نظر شما چیست؟ آیا به خرید یک تلفن بسیار مقاوم فکر کرده‌اید؟ اگر این طور است شما کدام یک از این محصولات را برمی‌گزینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات