با تلفن هوشمند ZenFone 6 ایسوس و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس مدتی است سری جدید تلفن‌های هوشمند خود را با نام ZenFone معرفی کرده است. طی چند سال گذشته ایسوس از یک طراحی خاص در محصولات خود بهره برده که آن را Zen نام‌گذاری کرده است. تاکنون محصولات مختلفی مانند نوت‌بوک ،درایو نوری و موبایل بر پایه این طراحی تولید شده‌اند. در ادامه با تلفن هوشمند جدید زن‌فون 6 بیشتر آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

ZenFone 6 تجربه یک تلفن هوشمند را با عملکردی قدرتمند و طراحی مناسب ترکیب کرده است. تلفن هوشمند زن‌فون 6 به یک پردازنده دو هسته ای Z2580 اینتل مجهز است تا بهترین عملکرد را در کنار کارایی بیشتر باتری در اختیار کاربر قرار دهد. اپلیکیشن‌های نصب شده روی این تلفن هوشمندبه سرعت باز شده، بازی ها به سرعت و روان روی آن اجرا می‌شوند و عمر باتری دستگاه نیز بسیار خوب است.

این تلفن هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا زندگی شخصی و شغلی خود را از یکدیگر تفکیک کنید. ببه دلیل طراحی متفاوت آنتن دستگاه که منجر به آنتن‌ددهی بیشتر می‌شود، مصرف باطری این تلفن نیز کاهش می یابد و همین موضوع زمان فعالیت دستگاه را افزایش می‌دهد.

تلفن هوشمند ZenFone 6 به یک نمایشگر IPS با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل مجهز شده که روشنایی نسبتا زیادی هم دارد. فناوری اختصاصی ویژه‌ای نظیر ASUS TruVivid و Corning Native Damage Resistance در نمایشگر این تلفن همراه به ترتیب کیفیت تصویر و دوام آن را افزایش می‌دهد. این تلفن هوشمند از یک پردازنده گرافیکی PowerVR SG 544 MP2 برخوردار است تا عملکرد بالایی را در اجرای نرم افزارهای مختلف، بازی های پیشرفته و پخش فایل‌های صوتی و تصویری از خود نشان دهد.

در کنار این فناوری‌ها و قابلیت‌ها، این تلفن هوشمند از سنسورهای لمسی متنوعی نیز برخوردار است و کاربر می‌تواند با دستکش نیز از دستگاه خود استفاده کند. در زمینه صوتی ZenFone 6 از امکانات ویژه ای برخوردار است و از فناوری اختصاصی ASUS Sonic Master پشتیبانی می‌کند که ترکیبی حرفه‌ای از فناوری‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری است تا بهترین کیفیت صوتی را ارائه دهد.

این تلفن هوشمند 6 اینچی از سیستم عامل اندروید 4.3 پشتیبانی می‌کند که قابل ارتقا به نسخه 4.4 کیت‌کت بوده و از رابط گرافیکی اختصاصی ZenUI ایسوس نیز برخوردار است. زٍن‌فون 6 در رنگهای طلایی، قرمز، سفید و سیاه ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات