نسل دوم جی فلکس ال‌جی از صفحه‌نمایش کوچک‌تر و رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به گزارشی که به تازگی از زبان یکی از مقام‌های دفتر ال‌جی در هند بدست آمده، انتظار می‌رود LG G Flex 2 از صفحه‌نمایش کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی که 6 اینچی بود بهرمند شود و رزولوشن آن نیز از 720p که در جی‌فلکس اصلی شاهدش بودیم فراتر رود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اندازه‌ی صفحه‌نمایش و رزولوشن جی‌فلکس اصلی منجر به ایجاد تراکم پیکسلی 245 پیکسل بر اینچ شده بود که امروزه به هیچ‌ عنوان عدد چشمگیری محسوب نمی‌شود. حال یک مقام اجرایی در دفتر هند ال‌جی اعلام کرده که دستگاه جدید این خانواده از رزولوشن بالاتر از Full HD بهره خواهد برد. با فرض اینکه این تولیدکننده تصمیم بگیرد وارد حوزه‌ی 2560 × 1440 هم نشود، حداقل مقدار رزولوشنی که تصور می‌کنیم برای جی‌فلکس 2 انتخاب گردد همین 1920 × 1080 خواهد بود. بنابراین اندازه‌ی کوچک‌تر صفحه‌نمایش در کنار افزایش رزولوشن، چگالی پیکسل بالاتری را برای نسل دوم جی‌ فلکس به ارمغان خواهد آورد. هنوز صحبتی در تایید یا رد اینکه نسل دوم جی فلکس نیز از همان پوشش خود ترمیم شونده‌ی نسل اول در قسمت پشتی بهره خواهد برد یا خیر به میان نیامده است.

انتظار می‌رود LG G Flex 2 ابتدا در بازار کره جنوبی عرضه شود و به دنبال آن شاهد ورود این دستگاه به ایالات متحده و هند باشیم. سال پیش، جی فلکس ال‌جی زمانی راهی بازار کره جنوبی شد که سامسونگ با معرفی گلکسی راوند در را به روی گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش خمیده باز کرده بود. البته بر خلاف دستگاه سامسونگ که از گوشه به گوشه خمیده بود، دستگاه ال‌جی دارای انحنا از بالا به پایین بود.

مقام اجرایی ال‌جی در دفتر هند هیچ صحبتی در خصوص زمان رونمایی یا ارائه‌ی جی فلکس 2 نکرده و سطح قیمت دستگاه نیز همچنان مبهم است. بنابراین همچنان باید منتظر ماند و دید در آینده‌ی نزدیک چه اطلاعاتی بدست خواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات