زوم‌اَپ: Fidibo، اپلیکیشنی برای آشتی با کتاب

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کتاب و کتاب‌خوانی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای تعریف جوامع انسانی است و نگرش، فرهنگ و عمق‌فکری یک جامعه ریشه‌های ناگسستنی با فرهنگ کتاب‌خوانی دارد. متاسفانه سرانه‌ی مطالعه در کشورمان چندان جالب توجه نیست که هجوم دنیای دیجیتال و گجت‌ها نیز فاصله‌ی ایرانیان با کتاب‌های کاغذی را افزایش داده است. فیدیبو اپلیکیشنی ایرانی است که با رویکردی داخلی درصدد اشاعه‌ی استفاده از کتاب‌های الکترونیک است.
تبلیغات

اپلیکیشن فیدیبو که متعلق به وب‌سایت فیدیبو است، خود را به‌عنوان اولین سامانه‌ی مولتی‌‌پلتفرم تولید و توزیع کتاب الکترونیک معرفی می‌کند که انتشار اپلیکیشن فیدیبو برای اندروید و iOS‌ را نیز در این راستا انجام داده است. با استفاده از فیدیبو می‌توان انواع کتاب‌های فارسی و غیرفارسی را بصورت رایگان و غیررایگان دریافت کرد.

 یقیناً مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن را باید سهولت استفاده از کتاب‌های الکترونیک خواند که با استفاده از اپلیکیشن بصورت منظم و سازماندهی شده در تلفن‌هوشمند یا تبلت برای کاربر نمایش داده می‌شود. همچنین با توجه به وجود مشکلات در صنعت نشر و چاپ کتاب‌ها که یکی از نتایج آن بالا رفتن هزینه و در نتیجه قیمت‌های بالا برای کتاب‌های کاغذی است، فیدیبو فارغ از این مشکلات کتاب‌ها را با قیمت پایین‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا علاوه بر مشکل حمل و نقل و حجم کتاب‌های کاغذی، مشکل قیمت را نیز تاحدودی حل کند.

FidiboInt

اپلیکیشن فیدیبو امکان همگام‌سازی اطلاعاتی چون بوک‌مارک‌ها و یاداشت‌ها را از طریق حساب‌کاربری روی انواع گجت‌ها امکان‌پذیر می‌کند. ضمناً می‌توان نحوه‌ی نمایش کتاب را براساس سلایق شخصی تغییر داد بطوریکه حتی برای بالابردن خوانایی کتاب امکان تنظیم محیط برای حالت مطالعه در شب نیز وجود دارد.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده که به‌علت عدم انتشار آن از طریق گوگل پلی‌ استور می‌توانید فیدیبو را از اینجا دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات