سونی سرویس PlayStation Store را در کنسول دستی PSP غیرفعال می‌کند

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت سونی تصمیم دارد سرویس‌های اینترنتی مانند PlayStation Store را از کنسول دستی قدیمی PSP به‌صورت منطقه به منطقه برای همیشه از کار بیاندازد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا از جزئیات خبر مطلع شوید.
تبلیغات

از تاریخ ۱۵ سپتامبر٬ دسترسی تمام کنسول‌های دستی PSP که مربوط به مناطق اروپا٬ اقیانوسیه٬ آسیا و چند کشور آفریقایی هستند از PlayStation Store به‌طور کامل قطع خواهد شد. البته سونی در این اطلاعیه به صاحبان این کنسول‌ها اطمینان خاطر داد که آن‌ها هنوز می‌توانند ازطریق حساب‌‌ کاربریشان در Sony Entertainment Network Online Store اقدام به دانلود بازی و خرید محتواهای معمول برای کنسول‌های خود کنند.

هنوز دارندگان کنسول دستی PSP در آمریکای شمالی٬ دسترسی کامل به Playstation Store را تا مدتی نامعلوم حفظ خواهند کرد. این حرکت سونی را می‌توان به سیاست پشتیبانی از PS Vita نسبت داد که براساس آن تصمیم دارد مشتریان را متقاعد کنند که به سمت کنسول دستی جدیدتر سونی بروند.

کنسول دستی PSP در سال ۲۰۰۴ وارد بازار جهانی شد و تا به این لحظه بیش از ۸۰ میلیون دستگاه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است. تاکنون ۵ مدل مختلف از PSP تولید شده که آخرین آن E1000 نام داشت. شرکت سونی اوایل سال جاری بعد از ۱۰ سال عرضه و تولید این کنسول دستی اعلام کرد که خط تولید PSP به‌طور کامل بسته و دیگر هیچ PSP تولید نمی‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات