تصاویری جدید از اتومبیل بتمن در فیلم ‌Batman vs Superman منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌هایی که به زودی بر پرده‌ی سینماهای دنیا به نمایش درمی‌آید٬ تقابل دو ابرقهرمان دنیای کمیک یعنی سوپرمن و بتمن در فیلم ‌Batman v Superman : Dawn of Justice خواهد بود که از زمان معرفی تاکنون سرتیتر اخبار دنیای سینما بوده است. حال تصاویر جدیدی از Batmobile، اتومبیل مخصوص شخصیت بتمن به بیرون درز کرده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

به گزارش وب سایت اسلش فیلم٬ چندی پیش دو کاربر شبکه‌ی اینستاگرام با نام کاربری amacro13 و mole6674 که ظاهرا به لوکیشن‌ فیلم‌برداری نزدیک بوده‌اند٬ تصاویری از Batmobile تهیه و آنها را در حساب کاربری خود منتشر کردند. این تصاویر به سرعت توسط وب‌سایت Batman-News به اشتراک گذاشته شد و یک تصویر دیگر نیز به آنها اضافه کرد که از دقت بیشتری برخوردار بود.

Batmobile-Unofficial-Photos

وب‌سایت اسلش‌فیلم ضمن اعلام اینکه هنوز اطمینانی به اصل بودن تصاویر نیست٬ اظهار داشت هنوز این تصاویر به تایید رسمی نرسیده‌اند و مقداری نیز با تصویر رسمی که قبلا منتشر شده بود فرق دارند و شاید تصاویر متعلق به مدل قدیمی‌تری که دیگر استفاده نمی‌شود ٬باشد. البته می‌توان احتمال داد چون باله‌های اتومبیل در تصاویر بالا هستند و در تصویر اصلی ظاهرا بسته و پایینند٬ شاید این وسیله حالت‌های مختلف دارد. اما این وسیله در تصاویر بسیار شبیه به Batmobile در بازی Arkham Knight است. هر چقدر تصاویر بیشتری منتشر شود٬ ما هم نظرات دقیق‌تری خواهیم داد.

Arkham Knight Batmobile 2

Batmobile در بازی Batman :Arkham Knight

اما یک روز پس از انتشار این تصاویر٬ زاک اسنایدر کارگردان این فیلم تصویر واضح و دقیق‌تری از اتومبیل بتمن را در فضای مجازی منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Batmobile official 2

فیلم سینمایی Batman v Superman : Dawn of Justice ادامه‌ی مستقیمی بر فیلم Man of Steel با هنرمندی هنری کیویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن خواهد بود که این‌بار بازیگرانی هم‌چون بن افلاک در نقش بروس وین/ بتمن٬ گَل گِدوت در نقش شاهزاده دیانا/واندر ومن٬ جِسی ایسنبرگ در نقش لکس لوثر٬ جرمی آیرونس در نقش آلفرد و هالی هانتر در نقش جدیدی که در این فیلم شکل گرفته، ایفای نقش می‌کنند. چندی از بازیگران دیگری که در Man of Steel حضور داشتند مانند امی آدامز٬ لاورنس فیش‌بورن و دیانا لین در نقش‌های خود به فیلم جدید باز خواهند گشت.

این فیلم نوشته‌ای از کریس تریو و دیوید اس است.گویر فیلم نامه‌نویسی را برعهده گرفته و زاک اسنایدر کارگردانی این قسمت را همانند فیلم قبل برعهده دارد.Batman v Superman : Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارچ ۲۰۱۶ در امریکا اکران خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات