تیم کوک ساعت هوشمند اپل واچ را آی‌واچ خطاب کرد!

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
هنوز هم بسیاری از افراد با نام «اپل واچ» ارتباط برقرار نکرده و آن را «آیواچ» خطاب می‌کنند، حتی تیم کوک مدیر عامل اپل!
تبلیغات

اپل در کنار معرفی آیفون 6 و فبلت آیفون 6 پلاس از ساعت هوشمند خود که مدتها بود همه در انتظار آن بودند نیز رونمایی کرد. اما به نظر می‌رسد هنوز هم بسیاری از افراد با نام «اپل واچ» ارتباط برقرار نکرده و آن را «آیواچ» خطاب می‌کنند، حتی تیم کوک مدیر عامل اپل! با زومیت همراه باشید.

برخی از شایعات مربوط به اپل واچ به حقیقت پیوستند والبته برخی نیز مانند نمایشگر خمیده و قابلیت شارژ بی سیم هرگز تحقق نیافتند. البته یک نکته هنوز مورد بحث علاقه‌مندان برند «i» اپل است، این که چرا نام این ساعت آی‌واچ انتخاب نشد؟

شرکت اپل در شرایطی نام ساعت هوشمند خود را اپل واچ گذاشت که بسیاری از افراد (اگر نگوییم همه) انتظار داشتند تا این ساعت با نام آی‌واچ معرفی شود تا در کنار سایر محصولات سری «i» این شرکت قرار بگیرد. البته این انتظار تنها بر اساس شایعات نبود چرا که اپل طی ماه‌های اخیر اقدام به ثبت نام تجاری آی‌واچ در چند کشور از جمله ژاپن، روسیه و مکزیک کرده بود.

 ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم حتی تیم کوک نیز در جریان یک مصاحبه با خبرگزاری ABC در هنگام ارائه توضیحاتی، این ساعت را  آیواچ خطاب کرده است.

در ادامه قسمتهایی از صحبتهای تیم کوک را با هم می‌خوانیم:

شرکت اپل بیش از یک میلیون فرصت شغلی را برای مردم آمریکا ایجاد کرده است. این فرصت‌های شغلی شامل کسانی که بطور مستقیم برای ما کار می‌کنند، افرادی که برای تامین کنندگان ما مشغول به کار هستند و البته توسعه‌دهندگانی که نرم‌افزارها را برای آیفون، آیپد، مک و البته حالا آی‌واچ توسعه می‌دهند، می‌شود.

این اشتباه لُپی از سوی تیم کوک بدون تردید دوباره گمانه‌زنی‌ها در مورد تصمیم اپل برای تغییر نام ساعت هوشمند خود در مراحل پایانی ساخت این ساعت را قوت می‌بخشد.

شما کدام نام را برای این ساعت هوشمند بیشتر می‌پسندید، اپل واچ یا آی‌واچ؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات