MOGA کنترلر جدید و کاملی برای پلتفرم iOS معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
MOGA یکی از برندهای پیشرو در ارایه‌ی کنترلر برای پلتفرم‌های Android و iOS است که متعلق به شرکت PowerA است و تاکنون مدل‌های مناسب و خوبی را به بازار عرضه کرده است. همزمان با رونمایی آیفون ۶ ٬ این برند فرصت را غنیمت شمرده و از کنترلر جدید خود به نام THE MOGA REBEL رونمایی کرد.
تبلیغات

بر خلاف محصول قبلی یعنی The MOGA Ace Power که از طراحی و آرگونومیک متفاوتی نسبت به کنترلرهای معمول دیگر برخوردار بود٬ محصول جدید نگاهی به طراحی کنترلرهای اندرویدی این شرکت دارد و از طراحی آن‌ها پیروی می‌کند. البته این رویکرد با هدف استفاده از این کنترلر برای گوشی‌های بزرگ‌تر پلتفرم iOS که می‌توان به آیفون ۶ اشاره کرد٬ طراحی شده است.

اولین کنترلر برند MOGA مخصوص آیفون

The MOGA Ace Power اولین کنترلر برند MOGA برای پلتفرم iOS

Rebel یک کنترلر بسیار کامل است که مانند کنترلرهای کنسولی٬ دارای دکمه‌های جلویی٬ دو آنالوگ و استاندارد ۴ دکمه است. همچنین این کنترلر توسط باتری ۶۸۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ٬ انرژی خود را تامین می‌کند. متاسفانه Rebel برخلاف مدل‌های اندرویدی این برند٬ قابلیت شارژ گوشی را ندارد.

MOGAArm300

Rebel نسل جدید کنترلرهای برند MOGA برای پلتفرم iOS

 

 

MOGA Rebel قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه شود. بدون شک این کنترلر می‌تواند جایگاه خوبی در کنار آیفون ۶ و مخصوصا مدل پلاس با سایز ۵.۵ اینچ داشته باشد و بازی‌های بزرگی نظیر Bioshock, StarWars : KOTOR, Terraria, Modern Combat, Asphalt و عناوینی که قرار است به زودی براساس تکنولوژی های جدید آیفون توسط ناشران و استودیو‌های بزرگ عرضه شود٬ لذت زیادی را برای گیمرها به همراه دارد. مطمئنا رویکرد اپل و همکاری با بزرگان صنعت گیم که در کنفرانس رونمایی آیفون ۶ نیز به آن اشاره شد٬ در کنار شرکت‌های تولید کننده کنترلر و هدایت بازی٬ سبب می‌شود تا مرز و فاصله‌ی بین بازی‌های موبایل و کنسول‌های خانگی روز به روز کمتر و کمتر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات