دل رقیب کروم‌کست را با قیمت ۸۰ دلار معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
دل تولید دانگل اندرویدی خود را برای رقابت با کروم کست گوگل شروع کرد. این دستگاه که به قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهد شد این قابلیت را دارد که به وسیله‌ی پورت HDMI صفحه‌ی لپ‌تاپ یا تبلت شما را به هر نمایشگری انتقال دهد.
تبلیغات

این دانگل قابلیت اتصال به بلوتوث و وای‌فای را نیز دارد که به وسیله‌ی آن کیبورد یا صفحه کلید بی‌سیم را نیز می‌توان مرتبط کرد بنابراین می‌توانید به گردش در اینترنت بپردازید یا کارهای اداری و حساب‌های روزمره را بر روی مبل و با استفاده از سینمای خانگی خود انجام دهید.  این دستگاه به پرت HDMI نمایشگر متصل می‌شود و برق مورد نیاز آن نیز از طریق یک پورت USB تامین می‌شود. 

دل‌کَست قابلیتی خاص دارد که تصویری با مشخصات نمایشگر تشکیل می‌دهد تا آیکون‌ها را آنگونه که مناسب سایز صفحه‌ی نمایشگر است جای‌گذاری کنید، به عنوان مثال تصویر دریافتی از تبلت موبایل و یا لپ‌تاپ همگی به یک شکل از نمایشگر سینمای خانگی پخش شوند.کاربران تبلت‌های دل می‌توانند با اتصال ساده‌ی این دستگاه به نمایشگر بزرگ خود به سادگی عکس‌ها یا فیلم‌هایشان را از تبلت بر روی نمایشگر انتقال دهند البته این قابلیت فقط برای تبلت‌های اندرویدی Venue این شرکت است ولی به زودی کاربران ویندوز و تبلت‌های اندرویدی بقیه‌ی شرکت‌ها نیز می‌توانند با نصب نرم‌افزاری از آن استفاده کنند. 

Dell-dongle w 600

قیمت ۸۰ دلاری این دانگل نسبت به کروم‌کست ۳۵ دلاری که با اضافه کردن کابل HDMI که ۱۰ دلار خرج بر خواهد داشت گران به نظر می‌رسد و با وجود محدودیت‌هایی که در استفاده‌ از آن با تبلت‌های اندرویدی وجود دارد اصلا انتخاب مناسبی به شمار نمی‌رود اما با برداشتن این محدودیت‌ها و اضافه شدن قابلیت‌های دیگر می‌توان به آینده‌ی آن امیدوار بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات