ال‌جی به بسته‌های G3 باطری یدکی و داک، اضافه خواهد کرد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی می‌خواهد فروش پرچمدار خود را در ایالات متحده با اضافه کردن یک باتری و داک بالا ببرد. تمام خریدارانی که از امروز اقدام به خرید این محصول در ایالات متحده بکنند می‌توانند با ارائه‌ی شماره‌ IMEI خود به سایت LG این هدیه را تحویل بگیرند.
تبلیغات

این تصمیم پس از آن صورت می‌گیرد که بسیاری از تحلیل گران در بررسی‌های خود از این محصول عمر باتری آن را کمتر از محصولات رقیب اعلام کردند. چانگ ما مدیر فروش آمریکای شمالی شرکت ال‌جی در این باره می‌گوید:

ما با ارائه‌ی دستگاهی با قابلیت فوق‌العاده بالا و طراحی زیبا می‌خواهیم آرامش خاطر را ذهن مشتریانمان بالا ببریم اگرچه ممکن است آن‌ها از عمر باتری G3 راضی باشند اما با قرار دادن باتری اضافه نگرانی از تمام شدن باتری دستگاه نخواهند داشت.

در سال‌های اخیر ال‌جی الکترونیک توانسته با پیشرفت در زمینه‌ی تولید باتری، نمایشگر و طراحی تلفن‌های هوشمند بازار خوبی را مخصوصا در آمریکای شمالی به دست‌آورد و این اقدام شرکت در جهت حمایت از مشتری باعث ایجاد رضایت بازار از محصولات این شرکت خواهد شد.

فقط شارژر و داک اضافی که به خریداران هدیه می‌شود در حدود ۷۰ دلار ارزش دارد. این دست و دل بازی ال‌جی تا ۲۲ سپتامبر ادامه خواهد داشت پس اگر کسی را در آمریکا می‌شناسید که قصد خرید این محصول را دارد به وی بگویید عجله کند. امیدواریم بازار کشورمان نیز روزی شاهد از این نوع دست و دلبازی‌ها باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات