زوم‌اَپ: با Google Slides اسلاید‌های خود را روی تلفن‌هوشمند طراحی کنید

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در ماه‌های اخیر بصورت مستقل اپلیکیشن‌های ویرایش اسناد اداری خود را بصورت مستقل برای پلتفرم‌های اندروید و iOS‌ منتشر کرده که یکی از این اپلیکیشن‌های Google Slides به‌منظور طراحی اسلاید‌ها است. این اپلیکیشن با داشتن قابلیت‌های پرشمار از جمله‌ی اصلی‌ترین رقبای پاروپوینت مایکروسافت است.
تبلیغات

به‌لطف وجود سرویس ابری گوگل‌درایو استفاده از از اپلیکیشن گوگل اسلایدز نیز بسیار راحت شده است، چراکه کاربران می‌توانند تنها با داشتن این اپلیکیشن روی گوشی خود و ورود به حساب‌کاربری گوگل، به تمام پرزنتیشن‌های موجود روی گوگل‌درایو خود دسترسی داشته باشند. اما این همه‌ی ماجرا نیست، چراکه استفاده از چنین امکانی نیاز به فشردن مداوم کلید ذخیره را نیز از بین برده و اپلیکیشن بصورت خودکار به ذخیره‌ی داده‌ها می‌پردازد.

GoogleSlidesInt

از جمله‌‌ی سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن، اشتراک‌گذاری ساده‌ی یک یا چندین پرزنتیشن بین دوستان و همکاران است که لازمه‌ی آن به اشتراک‌گذاری موارد مورد نظر با وارد کردن نام‌کاربری افرادی است که می‌خواهیم اسلاید یا اسلاید‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم. در صورتی که تعداد زیادی از اسلاید‌های خود را در نرم‌افزار پاورپوینت مایکروسافت طراحی کرده‌اید، نباید نگران باشید، چراکه گوگل اسلایدز اسلاید‌های طراحی شده در پاورپوینت را پشتیبانی کرده و امکان بازکردن، ویرایش و ذخیره‌سازی آن‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوگل‌اسلایدز امکان کار بدون نیاز به اتصال اینترنت را نیز دارا است. گوگل اپلیکیشن خود را برای iOS و اندروید بصورت رایگان منتشر کرده که می‌توانید از لینک‌های زیر برای دانلود آن استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات