زوم‌اَپ: با Volleyball World مسابقات جهانی والیبال را در ویندوزفون خود تعقیب کنید

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
به مناسبت آغاز مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان، دیروز در بخش زوم‌اَپ اپلیکیشن رسمی FIVB را معرفی کردیم. این اپلیکیشن به پوشش تمامی رویدادهای این رشته‌‌ی ورزشی می‌پردازد، اما انتشار این اپلیکیشن برای iOS ما را بر آن داشت تا نمونه‌های مشابه در ویندوزفون و اندروید را نیز معرفی کنیم تا کاربران دیگر پلتفرم‌ها نیز بتوانند مسابقات تیم ملی کشورمان را ساده‌تر دنبال کنند.
تبلیغات

 مسابقات جهانی والیبال از دیروز آغاز شد که همانطور که می‌دانید تیم‌ملی کشورمان در بازی اول رقیب نام آشنای خود، ایتالیا را با قدرت هر چه تمام و با نتیجه‌ای قاطع پشت سر نهاد. به‌واسطه‌ی آغاز این مسابقات دیروز اپلیکیشن رسمی فدراسیون جهانی والیبال را معرفی کردیم که فقط برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده، از این‌رو بر آن شدیم تا نمونه‌های مشابه موجود برای دو سیستم‌عامل دیگر تلفن‌های‌هوشمند را نیز معرفی کنیم.

Poland2014Int

اپلیکیشن Volleyball World توسط کمپانی Pastusiak توسعه یافته که پیش از این نیز اپلیکیشنی را برای مسابقات جام‌جهانی فوتبال برزیل منتشر کرده بود. از منظر امکانات و عملکرد این اپلیکیشن را نمی‌توان هم ردیف اپلیکیشن رسمی FIVB قرار داد، چراکه Volleyball World تنها شامل برنامه‌های بازی‌ها بوده و جدول مسابقات را در کنار نتایج نمایش می‌دهد. از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به نمایش جدول تمامی مراحل بازی‌ها تا فینال، نمایش زمان بازی براساس ساعت محلی، بروزرسانی نتایج و جداول پس از بازی‌ها و همچنین لیستی از بازی‌های پیش‌رو اشاره کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات