باز هم تصاویر جدید از اکسپریا زد۳ کامپکت و اکسپریا زد۳

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
مطالعه 4 دقیقه
چندین تصویر دیگر از Xperia Z3 Compact در نماهای مختلف به بیرون درز کرد. بر خلاف تمام تلاش‌های (احتمالی) سونی برای جلوگیری از فاش شدن تصاویر، به نظر می‌رسد تا زمان رونمایی چندان چیز ناشناخته‌ای برای معرفی باقی نمانده باشد. با ما همراه باشید تا نگاهی کامل داشته باشیم به تصاویر جدید Xperia Z3 Compact سونی.
تبلیغات

 تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد دید کامل و جامعی از کناره‌ها و جزئیات طراحی این گوشی هوشمند جمع و جور سونی در اختیارتان قرار خواهد داد. بر اساس تصاویر جدید، وجود دوربین 20.7MP Exmor RS با سنسور 1/2.3 اینچی به همراه فلش LED قرارگرفته در قسمت میانی تایید می‌شود.

همچنین این تصاویر به خوبی بهره گرفتن از درپوش‌های متفاوت از آنچه در Xperia Z3 دیده بودیم را برای ورودی‌ها و خروجی‌های گوشی به نمایش می‌گذارد. درپوش تعبیه شده برای پوشش دادن microSD در این دستگاه پوشاندن پورت micro USB را نیز بر عهده دارد تا یکپارچگی بیشتری حاصل گردد. همچنین می‌توان مشاهده کرد که پورت مغناطیسی شارژر، کلید اختصاصی دوربین و ورودی جک 3.5 میلی‌متری بدون روپوش در اکسپریا Z3 کامپکت در نظر گرفته شده‌اند. تنها تصویری که در مجموعه‌ی زیر کمبود آن حس می‌شود، یک نمای واضح از قسمت جلویی گوشی است هرچند که بعید می‌دانیم تا بدست آمدن این تصویر نیز زمان زیادی طول بکشد.

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که Xperia Z3 Compact از صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p بجای 1080p بهره خواهد برد که البته از نظر عمر باتری منطقی به نظر می‌رسد، اما همچنان خبری از تایید یا تکذیب رسمی در کار نیست.

علاوه بر غول کوچک سونی، تعدادی تصویر نیز در مجموعه‌ی زیر به Xperia Z3 تعلق دارد که لبه‌های این گوشی را به نمایش می‌گذارد. در هر صورت خبری از هیچ نکته‌ی جدیدی که از پیش ندانیم در این خصوص وجود ندارد. هر دو دستگاه نمایش داده شده در تصاویر، در پوشش کیس‌های پلاستیکی قرار گرفته‌اند که تصور می‌شود با هدف محافظت بر روی آن‌ها قرار گرفته باشند.

Xperia Z3 Compact
Xperia-Z3-Compact 2
Xperia Z3 Compact 3
Xperia Z3 Compact
Xperia Z3 Compact
Xperia-Z3-Compac
Xperia-Z3-Compact
Xperia-Z3
Xperia-Z3 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات