زوم‌اَپ: با iSpy Cameras به تماشای چهارگوشه‌ی دنیا از پنجره‌‌ی وب‌کم‌ها بنشینید

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید با اولین نگاه به وب‌کم‌ها و دوربین‌هایی که این روزها به یکی از اجزا دکوراسیون شهری تبدیل شده‌اند، به فکر کاربردهای مختلف آن از جمله تسهیل ترافیک، بالا بردن امنیت و غیره باشیم؛ اما یکی از کاربردهای سرگرم‌کننده‌ی این دوربین‌ها، سرک کشیدن به کوچه و پس کوچه‌های شهرهای مختلف دنیا و همراه شدن با یک تور مجازی است که از طریق اپلیکیشن‌هایی چون iSpy Cameras ممکن شده است.
تبلیغات

اپلیکیشن iSpy Cameras برای هر سه پلتفرم ویندوزفون، iOS‌ و اندروید موجود است، هرچند هر سه نسخه برای پلتفرم‌های نامبرده بصورت پولی عرضه می‌شوند، اما نسخه‌ای از آن با نمایش تبلیغات درون اپلیکیشنی برای اندروید رایگان است. نکته‌ی جالب توجه در مورد این اپلیکیشن قرار گرفتن در رتبه‌ی اول لیست اپلیکیشن‌های آیفون در کشورهایی نظیر بریتانیا، ایرلند، ایتالیا، سوئد و کره است. همچنین رتبه‌‌ی اول اپلیکیشن‌های پولی در کشورهایی چون ژاپن و استرالیا نیز نشان از محبوب بودن این اپلیکیشن در این کشورها است.

iSpyCamerasInt1

همه‌ی تصاویر نمایش داده شده در این اپلیکشن بصورت زنده بوده و کاربران می‌توانند حتی در صورتی که دوربین مورد نظر اجازه دهد، این دوربین‌ها را نیز با استفاده از گجت خود کنترل نمایند. براساس اعلام کمپانی ارائه دهنده‌ی این سرویس، روزانه بیش از هزاران دوربین چک شده و در صورتی که هر یک از دوربین‌ها آفلاین باشند، برای کاربران نمایش داده نمی‌شوند.

iSpyCamerasInt2

دوربین‌های موجود شامل مکان‌هایی چون سطح شهر، سواحل، دانشگاه‌ها مناظر طبیعی، مکان‌های ورزشی، فروشگاه‌ها و مکان‌های دیگری است که می‌توان با مراجعه به منوی این اپلیکیشن و با محدود کردن جستجو مکان‌های موجود، دوربین مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کرد. همچنین می‌توان به دوربین‌ها امتیاز داد یا به تماشای دوربین‌ها با بیشترین امتیاز نشست. همچنین در صورت تمایل، کاربران قادرند تا صحنه‌ی مورد نظر خود را در گالری تصویر ذخیره نمایند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات