لومیا 730 نوکیا، این بار در تصویری واضح فاش شد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا قصد معرفی یک تلفن جدید با نام لومیا ۷۳۰ را دارد. امروز نیز تصاویر جدیدی با نام رمز سوپرمن به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

شاید شما هم در نگاه اول و با مشاهده Debian در نام فِرم‌ور نصب شده بر روی لومیا ۷۳۰ به یاد لینوکس افتادید و تصور کردید که لومیا بعدی از رام مشتق شده از لینوکس بهره می‌برد؛ اما این Debian ظاهرا هیچ ارتباطی با توزیع معروف لینوکس ندارد. ظاهرا دبین نام رمز GDR2، بسته بروز رسانی بعدی ویندوز فون ۸.۱ است.

لومیا ۷۳۰ قرار است جایگزین لومیا ۷۲۰ شود. این تلفن که برخی آن را تلفن سلفی مایکروسافت نیز می‌نامند، قرار است یک میان رده با قابلیت عکس‌برداری با کیفیت سلفی باشد. ظاهرا تلفن لومیا ۷۳۰ قرار است از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره ببرد تا علاقمندان عکس‌های سلفی جذب این محصول شوند.

پیش از مایکروسافت و نوکیا، کمپانی‌های تولیدکنند تلفن‌‌ اندرویدی از جمله سونی، هواوی، شیائومی و HTC نسبت به تولید تلفن‌های میان‌رده و بالارده با دوربین‌های قدرتمند جلو، روانه بازار شدند. دلیل این موضوع نیز علاقه روز افزون کاربران به عکاسی سلفی است.

گفته می‌شود تلفن لومیا ۷۳۰ به یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچ مجهز خواهد شد. هنوز جزییات بیشتری در باره این گوشی در دست نیست.

بروز رسانی:

امروز NPU اطلاعات تازه‌ای در باره‌ی گوشی نوکیا لومیا ۷۳۰ منتشر کرد. ظاهرا این تلفن به صفحه نمایش ۴.۷ اینچ با رزولوشن FWVGA یا 720p، پردازنده ۴ هسته‌ای، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، درگاه میکرو SD، دوربین ۶.۱ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو مجهز شده است. لومیا ۷۳۰ دو سیم کارته بوده و فاقد دکمه‌ی فیزیکی شاتر است. یک تصویر واضح‌تر نیز از قسمت پشتی دستگاه فاش شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Lumia-730-dual-sim thumb
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات