زوم‌اَپ: با iMediaShare محتویات گجت خود را روی ابزار‌های دیگر پخش کنید

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که علاقمندید محتویات تلفن‌هوشمند یا تبلت خود را در صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تری به نظاره بنشینید، iMediaShare یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که امکان مدیریت اینگونه ارتباطات را فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید کلیه‌ی محتویات صوتی و تصویری موجود در ابزارهای متصل به شبکه یا حتی محتویات درون شبکه‌های اجتماعی را کنترل کنید.
تبلیغات

 یکی از بهترین قابلیت‌های iMediaShare قابلیت مدیریت کلیه‌ی محتویات دیجیتال موجود در تبلت و تلفن‌هوشمند و همچنین برخی از سرویس‌های تحت وب محبوب کاربران است. پنجره‌ی اصلی این اپلیکیشن شامل قسمت‌های مختلفی از جمله: ویدئوها، تصاویر، موزیک‌ها از منابع داخلی شامل حافظه‌ی داخلی و همچنین سایر منابع از جمله شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک و سرویس پیکاسا است. با وجود چنین قابلیتی می‌توان حتی فیس‌بوک را نیز به صفحه‌ی نمایش بزرگ تلویزیون انتقال داد. با استفاده از Local Network می‌توان در صورت اتصال به شبکه‌‌ای محلی، لیست تمامی ابزار‌های موجود با قابلیت نمایش تصاویر را نشان می‌دهد.

iMediaInt11

اما لیست ابزار‌هایی که این اپلیکیشن از آن پشتیبانی می‌کند نه‌فقط تلویزیون متصل به شبکه، بلکه تمامی ابزار‌هایی شامل کنسول‌های بازی، بلوری پلیرها، سیستم‌های صوتی و تصویری و مدیاباکس‌ها است. با انتقال تصاویر به تلویزیون، می‌توان از تلفن‌هوشمند خود به‌عنوان ریموت کنترل نیز استفاده کرد که در اینصورت کنترل ویدئوی در حال نمایش نیز با سهولت انجام می‌پذیرد.

iMediaInt22

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات