ساعت هوشمند Gear Solo با امکان برقراری تماس تلفنی در IFA 2014 رونمایی خواهد کرد

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ هر سال در نمایشگاه IFA، نسل جدید فبلت خود را رونمایی می‌کند. شواهد نشان می‌دهند که در IFA 2014 نیز شاهد معرفی گلکسی نوت ۴ خواهیم بود. حال امروز گزارش شده که سامسونگ در کنار نوت ۴ از گجت پوشیدنی جدید خود با نام Gear Solo نیز رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

رسانه‌ی کره‌ای یون‌هب نیوز، گزارش کرده که سامسونگ خود را برای معرفی یک ساعت هوشمند جدید به نام Gear Solo آماده می‌کند. پیش از این نیز در اوایل سال جاری میلادی شایعاتی درباره‌ی این ساعت هوشمند شنیده بودیم، اما به نظر می‌رسد حالا این ساعت آماده عرضه عمومی شده است.

برخلاف ساعت‌های نسل قبلی سامسونگ مانند Gear Live، Gear 2 و Galaxy Gear در Gear Solo پشتیبانی از سیم‌کارت اضافه شده تا ساعت بدون نیاز به گوشی قادر به برقراری تماس تلفنی باشد.

اما امکان برقراری تماس تلفنی مستقیم و مستقل در ساعت هوشمند به معنی افزایش چشم‌گیر قیمت تمام شده محصول خواهد بود و از این رو انتظار می‌رود Gear Solo با قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات بازار عرضه شود. گفته می‌شود ساعت هوشمند Gear Solo یک روز پیش از معرفی گلکسی نوت ۴، رونمایی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که گیر سولو از چه سیستم‌عاملی بهره خواهد برد. شاید این ساعت همچون Gear 2 به تایزن مجهز شود و شاید هم از Android Wear بهره ببرد. در زمینه طراحی نیز هیچ سرنخی در دست نداریم و نمی‌دانیم این گجت پوشیدنی از زبان طراحی مشابه نسل‌های قبلی بهره می‌برد یا طراحی متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است.

تنها موردی که در باره‌ی ساعت هوشمند Gear Solo می‌دانیم، امکان برقراری تماس تلفنی مستقیم از طریق ساعت بدون نیاز به اتصال به تلفن هوشمند است. گیر سولو از شبکه 3G پشتیبانی خواهد کرد و قرار نیست نسخه‌ی LTE‌ آن عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات