اکسپریا زد ۳ تبلت (Xperia Z3 Tablet) در IFA 2014 رونمایی خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
نام مدل یک تبلت جدید در وب سایت اندونزی سونی رویت شده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که در نمایشگاه IFA 2014 که شهریورماه در شهر برلین برگزار می‌شود علاوه بر پرچمدار جدید تلفن‌های هوشمند سونی، شاهد معرفی نسل جدید Xperia Tablet نیز خواهیم بود.
تبلیغات

نام مدل تبلت جدید سونی SGP621 است که از این بابت شبیه به مدل دیگر تبلت‌های سری اکسپریا است. اکسپریا Z1 Tablet با نام مدل SGP321 و اکسپریا Z2 Tablet با نام مدل SGP521 روانه بازار شدند.

اندروید سنترال گزارش کرده که این تبلت در دو مدل WiFi تنها و LTE روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که تبلت Xperia Z3 Tablet به همراه تلفن پرچمدار این شرکت که احتمالا Xperia Z3 نام گذاری خواهد شد در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی شود.

برخی نیز بر این باورند که تبلت جدید سونی برخلاف دو نسل قبل از صفحه‌ نمایش ۱۰ اینچ بهره نخواهد برد و این تبلت به صفحه نمایش ۸ اینچی مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در باره‌ی سخت افزار و مشخصات فنی تبلت جدید سونی در دست نیست، اما انتظار می‌رود این تبلت به جدیدترین پردازنده ساخت کوالکام مجهز شود. همان پردازنده‌ای که احتمال استفاده از آن در اکسپریا Z3 نیز وجود دارد.

از نظر طراحی هم، بعید به نظر می‌رسد که سونی قصد تغییر طراحی تبلت‌های خود را داشته باشد و از این بابت انتظار می‌رود تبلت ۸ اینچی سونی از همان زبان طراحی تبلت ۱۰ اینچی پیروی کند. طراحی که جذابیت‌های خاص خود را دارد.

تا شروع نمایشگاه IFA 2014 زمان زیادی باقی نمانده و از این رو انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد ارائه اطلاعات بیشتری در باره‌ی تبلت اکسپریای جدید باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات