نسخه جدید فوراسکوئر با طراحی بهبودیافته و در نظر گرفتن علاقمندی‌های کاربر ارائه شد

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
زندگی به لحظات خوب نیاز دارد و لحظات خوب نیز اغلب در مکان‌های خوب بوجود می‌آیند. اما چه چیزی باعث یک مکان خوب را تعریف می‌کند؟ چنین عنوانی در بر گیرنده‌ی استانداردهای اجتماعی و ترجیح‌ها و اولویت‌های شخصی است اما تا کنون فاکتور دوم یعنی ترجیح کاربر در جستجوهای سرویس فوراسکوئر دخیل نبوده است. این یکی از تحولات مهمی است که در نسخه جدید این اپلیکیشن شاهد آن خواهید بود.
تبلیغات

 اپلیکیشن فوراسکوئر در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و به خوبی توانسته سرویس مورد نظر کاربران را به آن‌ها ارائه نماید. چندی پیش نیز به شما گفتیم که مایکروسافت تلاش دارد با ادغام این سرویس در توانایی‌های دستیار صوتی کورتنا، ترجیح‌ها و روحیات شخصی کاربر را سنجیده و سپس به جستجو در آن بپردازد. اکنون نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن فوراسکوئر ارائه شده که می‌تواند به بهبود سرویس‌دهی آن منجر شود. برای مشاهده‌ی تغییرات اعمال شده در نسخه جدید سرویس فوراسکوئر ویدیوی زیر را از دست ندهید. همچنین در ادامه‌ی این مطلب به ذکر مهم‌ترین این تغییرات خواهیم پرداخت.

دانلود ویدیو

مهم‌ترین تغییر در نسخه‌ی جدید این است که از این پس، فوراسکوئر مکان‌هایی که به آن‌ها سر زده و از آن خوش‌تان آمده را به یاد خواهد داشت تا بر اساس آن‌ها و با سنجش فاکتورها، شما را به مکان‌هایی هدایت کند که عاشق آن شوید. این خصوصیت جدید به شکلی ساده زمانی که به دنبال محلی مناسب برای گذران اوقات خود هستید، ترجیح‌های شما را به خاطر خواهد داشت و آن‌ها را لحاظ خواهد کرد. نتیجه آنکه، از این پس تمامی جستجوها و پیشنهادات ارائه شده توسط فوراسکوئر کاملا شخصی شده خواهند بود تا هر تجربه را برای شما به لحظاتی منحصر بفرد بدل نماید.

ارائه‌ی یک لیست هم‌شکل و هم‌اندازه از مکان‌های مختلف در سال 2006 نوآورانه بود اما چنین چیزی در دنیای امروز کاملا کهنه و قدیمی به نظر خواهد رسید. کاربران سرویس ما همگی متفاوت از یکدیگر هستند؛ پس چرا باید تمامی ما یک نتیجه‌ی واحد را مشاهده کنیم؟ ما برای پیاده سازی این بینش نسخه‌ی کاملا جدیدی از فوراسکوئر را ساخته‌ایم. دنیا مکان زیبایی است که سرشار از تجربه‌های گوناگون و فوق‌العاده خواهد بود و گوشی هوشمند ما باید ما را به سمت آن‌ها هدایت کند. ما این نسخه را امروز منتشر می‌کنیم و برای اینکه همگان آن را امتحان کنند هیجان زده هستیم.

این تغییر و خصوصیت بزرگ باعث نخواهد شد که تحولات طراحی اپلیکیشن را از یاد ببریم. در حقیقت تغییرات ظاهری به حدی گسترده بوده که دیگر نمی‌توان اپلیکیشن و ناوبری در آن را به شکل قبل شناسایی کرد. فوراسکوئر همه چیز را متحول نموده و در این تغییرات حتی از لوگو نیز نگذشته است. رابط کاربری یکپارچه‌ی جدید بسیار پویاتر و ظریف‌تر به نظر می‌رسد. رنگ‌ها روشن‌تر شده و حتی شیوه‌ی استفاده از اپلیکیشن نیز به کلی تغییر کرده است.

new foursquare

زمانی که کاربر برای بار اول اقدام به باز کردن نسخه جدید اپلیکیشن فوراسکوئر می‌کند از او سوالاتی در خصوص ترجیح‌ها و علاقمندی‌هایش پرسیده خواهد شد اما پس از آن ممکن است برای مدت کوتاهی راه خود را در این طراحی جدید گم کنید. بزرگترین تفاوتی که احتمالا متوجه آن خواهید شد این است که دیگر در نسخه‌ی جدید راهی برای اعلام موقعیت وجود ندارد و کسانی که مایل هستند موقعیت خود را مشخص کنند ملزم به استفاده از اپلیکیشن Swarm خواهند بود که توسط سازندگان فوراسکوئر توسعه داده شده است.

چنین موضوعی به این معنا خواهد بود که کاربران موظف به تغییر عادت‌های خود خواهند بود وباید برای بدست آوردن تجربه‌ی حداکثری فوراسکوئر به بهره بردن از سایر ویژگی‌ها بپردازند. این موضوع را می‌توان بزرگ‌ترین تغییری دانست که فوراسکوئر تا کنون به خود دیده است.

نظر شما در خصوص نسخه‌ی جدید و تغییرات اساسی اعمال شده بر بستر و طراحی آن چیست؟ در صورتی که برای ماجراجویی‌ها و یافتن مکان‌های جدید بر اساس سلائق خود آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی جدید اپلیکیشن فوراسکوئر را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات