گوگل نرم‌افزار ساخت ویدیوی Directr را تصاحب کرد

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در زومیت خواندید که گوگل سرویس پیام‌رسان Emu را تصاحب کرده است، حالا اَپ جالب Directr که نخستین بار در سال 2012 به بازار عرضه شد نیز به مالکیت گوگل درآمده. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در دوره‌ای که ویدیوهای کوتاه بسیار رایج شده‌اند، Directr به کاربران عادی و شرکت‌ها کمک می‌کند تا ویدیوهای خانوادگی و تبلیغاتی خود را بسازند. البته هنوز جزییاتی از قرارداد خرید این اَپ منتشر نشده ولی طبق اخبار منتشر شده، Directr تحت برند خود به فعالیت ادامه خواهد داد ولی تیم آن به تیم تبلیغات ویدیویی یوتیوب اضافه می‌شوند.

دیرکتر در سال 2012 توسط مکس گلدبرگ بنیانگذار The Apptitude و الی شلیفر از مهندسین نرم‌افزار سابق مایکروسافت بنیان‌گذاری شد. در بلاگ مربوط به دیرکتر آمده است:

گروه کوچک ما دو سال پیش با هدف کمک به کاربران عادی برای ساخت ویدیوهای فوق‌العاده شکلگرفت و حالا بسیار خوشحال هستیم که اعلام کنیم در ادامه مسیر خود در این زمینه به تیم تبلیغات یوتیوب می‌پیوندیم.

رویکرد مورد استفاده در دیرکتر بسیار هوشمندانه است. این نرم‌افزار برای این‌که کاربران را تشویق کند تا ویدیوهای بهتری داشته باشند تعدادی قالب آماده را بصورت پیش‌فرض ارایه می‌دهد، کاربران جاهای خالی را با ویدیوهای خود پر می‌کنند و نرم‌افزار ویدیوها را بهم متصل می‌کند، به آن موسیقی اضافه می‌کند و در مجموع ویدیو را آماده به اشتراک‌گذاری برای شبکه‌های اجتماعی کاربرمی‌کند.

Directr01

Directr در دو نسخه‌ی شخصی و تجاری عرضه ‌می‌شود. نسخه ی شخصی مناسب ویدیوهایی است که شما می‌خواهید با دوستان خود به اشتراک بگذارید، مانند ویدیوهای سفر، میهمانی‌های دوستانه و خانوادگی ولی نسخه‌ی تجاری این محصول بر ساخت دموهایی از محصولات و تبلیغات کوتاه برای شرکت‌ها تمرکز دارد. این نرم‌افزار برای iOS در دسترس است و به نظر می‌رسد که نسخه اندروید آن نیز بزودی از راه برسد.

پیش از این نسخه شخصی این نرم‌افزار رایگان بود که البته دانلود یک ویدیوی کامل شده 99 سنت هزینه داشت ولی نسخه‌ی تجاری آن بسته به این که چه ویژگی‌هایی از این نرم‌افزار برای شما در دسترس باشد، 250 تا 500 دلار در سال هزینه  داشت، اما حالا طبق اخبار منتشر شده به لطف یوتیوب این سرویس به زودی  رایگان خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات