با ساعت قهوه ساز، صبحتان را با قهوه‌ای دلپذیر آغاز کنید

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اکثر ما صبح را با دوزی از کافیین آغاز می‌کنیم برخی با استفاده از چای و یا برخی قهوه را به عنوان سرآغازی برای کار تلقی م یکنیم و بدون آن کار کردن برای ما بسیار دشوار خواهد بود. مشکل آن جاست که بسیاری از ما با دیر بیدار شدن از رختخواب فرصت کافی برای دم کردن چای یا قهوه را نداریم این ساعت زنگ دار هر دو مشکل را به طور همزمان حل می‌کند تا صبحی آرام دلپذیر و شاداب را آغاز کنیم.
تبلیغات

این محصول که حاصل تلاش طراح انگلیسی آن آقای Josh Renouf است در تلاشی شخصی برای شروعی دلپذیرتر برای روزهای کاری ساخته شده است. این ساعت به کاربران این امکان را می‌دهد تا روز را به جای صدای ویبره یا آهنگ گوشی هوشمند یا ساعت‌های زنگدار معمول با فنجانی از قهوه تازه دم آغاز کنند.

این محصول حاوی کشوهایی برای ریختن شکر و قهوه است که کاربر می‌تواند شب پیش از خواب آن را پر کند، ضمن اینکه این کار به کاربر این حس را می‌دهد که فردا پس از بیدار شدن قهوه‌ای داغ و خوشمزه انتظارش را می‌کشد.

این محصول همچنان مراحل توسعه‌ی خود را سپری می‌کند اما تخمین زده می‌شود که در نهایت قیمتی بین 250 تا 420 دلار داشته باشد. شما می‌توانید توسعه‌ی این محصول را از طریق این آدرس پیگیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات