سونی به تولید e-Readerها پایان می‌دهد

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی یکی از پیشگامان تولید E-Reader‌ها است، اما با توجه به تولید محصولات قدرتمندی از جانب کمپانی‌هایی چون آمازون، این کمپانی تصمیم به خروج از بازار تولید این محصولات گرفته است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط وب‌سایت آلمانی Lesen منتشر شده، سونی پس از کتابخوان الکترونیکی PRS-T3 دیگر اقدام به تولید محصول دیگری نکرده و در ادامه محصولات باقی مانده در اروپا را به فروش خوهد رساند. با توجه به گفتگویی که بی‌بی‌سی با یکی از مقامات سونی به انجام رسانده، این کمپانی اعلام کرده که در حال حاضر علاقه‌ای به تولید نسل جدیدی از کتابخوان‌های الکترونیکی خود ندارد.

اما در ادامه‌ی محصولات سونی کدام کمپانی به تولید کتابخوان‌ها خواهد پرداخت؟ آمازون با استفاده از کتابخوان‌های کیندل خود بازار این محصولات را در تسخیر خود درخواهد آورد. همچنین باید به Nook Reader کمپانی Barnes & Noble نیز اشاره کرد که پیش‌تر با مشکلاتی دست به گریبان بود که با کنار رفتن سونی می‌توان روز‌های خوب را برای این کمپانی پیش‌بینی کرد.

کتابخوان‌های الکترونیک سونی از جنبه‌های مختلف یکی از بهترین محصولات بازار هستند که به‌عنوان اصلی‌ترین رقبای کیندل‌های آمازون به شمار می‌روند که در برخی از جنبه‌ها همچون باتری‌دهی نیز بسیار بهتر از رقبای خود عمل می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات