لنوو فبلت Vibe Z2 Pro را رونمایی کرد: پردازنده اسنپدراگون 801، ۳ گیگابایت رم، صفحه‌نمایش QHD

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش به اطلاع شما رساندیم که لنوو برای معرفی گوشی K920 که احتمالا شماره مدل همان Vibe Z2 Pro خواهد بود در ۱۴ مرداد، آماده می‌شود. اکنون پرچمدار جدید لنوو، با نام Vibe Z2 Pro بصورت رسمی رونمایی شده است.
تبلیغات

 Vibe Z2 Pro به یک صفحه‌نمایش 6 اینچی IPS با رزولوشن QHD مجهز شده که تراکم پیکسلی 490ppi را برای آن به ارمغان می‌آورد. ظاهر فلزی این گوشی جای تردیدی نمی‌گذارد که با یک دستگاه با کیفیت مواجه خواهیم بود که کمپانی چینی لنوو تلاش بسیاری برای توسعه‌ی آن به خرج داده است. سایر مشخصات فنی این فبلت نیز نمایانگر رده بالا بودن Vibe Z2 Pro هستند. این مشخصات شامل چیپ پردازشی Snapdragon 801 که بر روی فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز تنظیم شده، 3 گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایت بدون پشتیبانی از microSD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل مجهز به سنسور BSI، لرزشگیر اپتیکال و فلش LED دوگانه که قادر به تصویربرداری 4K است می‌شود. این گوشی هوشمند 7.7 میلی‌متر ضخامت داشته که فریم چهارگوش آن به حاشه‌های بسیار باریکی مزین شده است.

در نگاه اول تقریبا هیچ نقصی در این دستگاه مشاهده نخواهید کرد بجز اینکه صفحه نمایش بزرگ Vibe Z2 Pro، آن را بیشتر در دسته‌ی فبلت‌های کوچک قرار خواهد داد که پذیرش آن برای هر کسی ممکن نیست. البته دلیل پسوند Pro در نام این دستگاه نیز همین بوده و لنوو برای علاقمندان به گوشی‌های جمع و جورتر گزینه‌های دیگری نیز دارد. مشخصات سخت‌افزاری پرچمدار جدید لنوو با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و نیز پشتیبانی از 4G LTE تکمیل می‌گردد.

Vibe Z2 Pro از ماه سپتامبر و در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از قیمت و بازارهایی که این گوشی ابتدا به آن‌ها وارد خواهد شد باید همچنان منتظر تایید رسمی بمانیم اما گفته می‌شود که این دستگاه در روسیه با قیمت 834 دلار عرضه خواهد شد. تا آن زمان پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی مربوط به این قبلت را مشاهده کرده و نظرات و دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات