برلین، پکن و نیویورک 12 شهریور ماه میزبان کنفرانس Unpacked سامسونگ خواهند بود

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
دیروز در زومیت به بررسی اخبار منتشر شده در مورد احتمال معرفی گلکسی‌نوت ۴ در ۱۲ شهریور ماه و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین و تحت کنفرانسی با نام Unpacked پرداختیم. امروز سامسونگ رسماً با انتشار این تاریخ وعده‌ی برگزاری Unpacked را روز ۱۲ شهریور ماه داده است.
تبلیغات

همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، سامسونگ این مراسم را بطور همزمان در سه‌شهر پکن، نیویورک و برلین برگزار خواهد کرد. احتمالاً در این مراسم شاهد معرفی نسل جدید گلکسی‌نوت سامسونگ خواهیم بود.

شایعات منتشر شده در مورد این فبلت نشان از این دارد که احتمالاً شاهد تغییرات در ظاهر گلکسی‌نوت ۴ خواهیم بود، چراکه کاهش فروش تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ این کمپانی را به صرافت استفاده از مواد دیگری برای ساخت تلفن‌هوشمند انداخته است. انتظار می‌رود گلکسی‌نوت 4 از یک صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440، تراشه‌ی اگسینوس 5433 یا اسنپ‌دراگون 805، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، سنسور 16 مگاپیکسلی با استفاده از IMX240 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال به‌همراه سنسور فرابنفش به بازار عرضه شود. همچنین اندروید 4.4.3 کیت‌کت نیز به‌عنوان سیستم‌عامل این محصول عرضه خواهد شد. برخی شایعات نیز استفاده از صفحه‌ی نمایش خمیده در این محصول را مطرح کرده‌اند که احتمال آن کمتر از سایر گمانه‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات