ساعت هوشمند جدید Timex بدون نیاز به تلفن همراه

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمندی که تا به حال ساخته شده‌ بودند بیشتر به عنوان وسیله‌ای الحاقی به تلفن همراه کاربرد داشتند و با وجود آن‌ها نیاز به بیرون آوردن تلفن همراه از جیب بود٬ هروقت هر اتفاقی که می‌افتاد! اما Timex تصمیم گرفته این روند را تغییر دهد و ساعت هوشمند جدیدش یعنی +IronMan One GPS را طوری ساخته که کاربرانش بتوانند تلفن همراهشان را در خانه جای بگذارند!
تبلیغات

ساعت هوشمند ۳۹۹.۹۹دلاری +One GPS بیشتر شبیه به کامپیوتر است تا ساعت. در آن صفحه نمایش همیشه روشن Mirasol که قبلاً در Qualcomm Toq دیدیم به کار رفته و اینترفیسی مبتنی بر آیکون دارد. آن‌طور که تایمکس می‌گوید تمام قطعات به کار رفته در آن مقاوم به ضربه و تا عمق ۵۰ متر ضد آب هستند اما در آن امکاناتی وجود دارد که قبلاً در هیچ محصولی از تایمکس دیده نشده. گیرنده‌ی رادیویی 3G و قابلیت فرستادن و دریافت مسیج‌های ساده که با یک سال اینترنت رایگان ازAT&T عرضه می‌شود. همچنین قابلیت جالبی به نام حالت Find Me دارد که اگر احتمالاً در طبیعت گم شدید با فشار دادن یک دکمه به وسیله‌ی GPS تعبیه شده در +One GPS به کسی که دوست دارید پیامی با مشخصات مکانی که در آن گم شده‌اید می‌فرستد و درخواست کمک می‌کنید. همچنین می‌توانید مسیری را که رفته‌اید، ببینید. تایمکس مصرف باطری آن را ۸ ساعت با GPS روشن و ۳ روز کارکرد عادی اعلام کرده است.

مثل بقیه‌ی ساعت‌هایی که به نام IronMan تولید شده‌اند٬ +One GPS بیشتر برای ورزشکاران ساخته شده است (یا کسانی که می‌خواهند شبیه Ironman به نظر برسند) قابلیت یافتن مقصد و مسیر حرکت را دارد و می‌تواند اطلاعات فعالیت ورزشی شما را به هر سرویس آنلاینی که می‌خواهید بفرستد بدون نیاز به تلفن همراه٬ حتی بلوتوث و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز دارد که می‌توانید به عنوان آیپاد مچی برای شنیدن موسیقی هنگام ورزش از آن استفاده کنید.

Timex

تایمکس ۱۶۰ سال است که ساعت می‌سازد و همین سابقه‌ی طولانی شجاعت ساخت نسل جدیدی از ساعت را به آن‌ها داده است. +One GPS از تلفن همراه ناتیفیکیشن نمی‌گیرد و نمی‌گوید قرار ملاقات بعدی تقویمتان نزدیک است بلکه وسیله‌ای پوشیدنی است که به اینترنت وصل می‌شود و به ورزشکاران و ماجراجویان کمک می‌کند امنیت بیشتری داشته باشند. دستگاهی پیچیده با قابلیت‌های متنوع نیست و برای کارکردن احتیاج به وسیله‌ی دیگری ندارد که همین از آن دستگاهی متفاوت با آنچه که تاکنون وجود داشته ساخته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات