بر اساس گزارش بدست آمده، سامسونگ برای رسیدن به هدف فروش ۶۰ میلیون تبلت با مشکل مواجه است

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
بر هیچ کس پوشیده نیست که در میان تمامی تولیدکنندگان دستگاه‌های اندروید که البته تعدادشان کم هم نیست، در زمینه‌ی تبلت‌ها سامسونگ صدر لیست را در اختیار دارد.به نظر می‌رسد با وجود تمامی تلاش‌های سامسونگ در این بازار، ممکن است این شرکت در دستیابی به هدف خود برای فروش 60 میلیون تبلت تا پیش از پایان سال میلادی موفق نباشد.
تبلیغات

تا کنون همه مدل تبلت از این تولیدکننده‌ی مطرح کره‌ی جنوبی شاهد بوده‌ایم؛ از نمونه‌های مقرون به‌صرفه تا مدل های با کیفیت مجهز به صفحه‌نمایش خیره‌کننده Super AMOLED که با قیمت‌های بالا عرضه می‌شوند. خبر احتمال عدم موفقیت سامسونگ در فروش 60 میلیون تبلت تا پایان سال، از گزارشی که در دیجی‌تایمز ارائه شده نقل گردیده. گزارش مذکور مدعی است یکی از منابع این وب‌سایت در زنجیره‌ی تامین و توزیع به بیان این موضوع پرداخته است.

البته در هر حال این وضعیت هیچ شباهتی به شکست نداشته و بیشتر به جاه‌طلبانه بودن هدف سامسونگ مربوط می‌شود. سامسونگ موفق شده در نیمه‌ی اول سال میلادی حدود 20 میلیون تبلت به فروش برساند که همین رقم نیز نشان دهنده‌ی 16.6 درصد رشد نسبت به سال گذشته است. در این گزارش ادعا شده که اگر سامسونگ برای رسیدن به هدف 60 میلیونی خود مصمم باشد، احتمالا تا پایان سال شاهد پیشنهادهای ویژه و ترغیب‌کننده‌ای نظیر کاهش قیمت از سوی کره‌ای‌ها خواهیم بود که کاربران را بیش از پیش به خرید این محصولات ترغیب خواهد نمود.

فرض می‌کنیم که برای اطلاع دقیق از این که سامسونگ سرانجام موفق به دستیابی به هدف فروش 60 میلیون تبلت خواهد شد یا خیر باید تا پایان سال میلادی منتظر بمانیم. در هر حال با در نظر گرفتن فروش 20 میلیونی در نیمه‌ی اول، ممکن است فروش 40 میلیون تبلت در نیمه‌ی دوم سال اندکی دور از ذهن باشد. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات