زوم‌اپ: Instaradio، اینستگرام صوت و صدا!

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Instaradio یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صوت است که به کاربر امکان می‌دهد تا صدای خود یا هر صدای دیگری را با تلفن خود ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. اگر خوش صدا هستید، یا می‌توانید خاطرات شیرین، داستان‌های دلنشین یا روزمرگی‌هایتان را به صورت جذاب تعریف کنید این شبکه اجتماعی را از دست ندهید.
تبلیغات

اینستارادیو یک شبکه اجتماعی نوپا مبتنی بر صوت است. این استارت‌آپ که قصد رقابت با سرویس صوتی SoundCloud را دارد به دلیل رابط کاربری ساده و زیبا، کاربری آسان و قابلیت یکپارچه شدن با سایر شبکه‌های اجتماعی مورد توجه علاقه‌مندان به پخش رادیو اینترنتی، فعالان اجتماعی، افراد آماتور در حوزه موسیقی و حتی کمدین‌های تازه‌کار قرار گیرد.

 ساز و کار Instaradio بدین شکل است که شما همچون توئیتر یا اینستگرام دوستان‌تان را دنبال می‌کنید و آنها نیز پروفایل شما را دنبال می‌کنند و در یک تایم‌لاین ساده و مختصر می‌توانید به دوستان خود گوش فرا دهید و از آواز، نوازندگی، جوک‌ها، داستان‌ها، دل‌گفته‌های آنها لذت ببرید. شما در واقع به واسطه اینستارادیو به یک ابزار خوب برای کار آماتور در زمینه رادیو اینترنتی دسترسی دارید. کافی است که دکمه ضبط صدا را فشار دهید و حرف یا نوای موسیقی خود را با دوستانتان در داخل شبکه اسنیتارادیو و البته سایر شبکه‌های اجتماعی چون توییتر و فیس‌بوک به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید آخر شب، پیش از این که بخوابید به گفته‌ها و داستان‌های دوستان‌تان گوش فرا دهید تا از دغدغه‌ها و حال و احوال آنها باخبر شوید.

zoomapp-instaradio

اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین SoundCloud و Instaradio داشته باشیم، باید بگوییم که اینتارادیو بر خلاف ساندکلاد که امکانات و قابلیت‌های فراوانی داشته و رابط کاربری پرزرق و برقی نیز دارد، محیطی ساده‌تر و امکاناتی اولیه دارد و بیش از آن که بر روی ویژگی‌های جذاب اجتماعی تمرکز کند بر روی یکپارچگی هر چه بیشتر با سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب و سهولت کاربری تاکید دارد. نام‌گذاری این اپلیکیشن نیز بی‌شک به تقلید از Instagram بوده و برای تداعی شباهت این دو اپ به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته است؛ یکی مبتنی بر تصویر و دیگری مبتنی بر صوت و صدا!

استارت‌آپ Instaradio به یک اپلیکیشن محدود نمی‌شود. علاقه‌مندان به تولید و پخش رادیویی باکیفیت‌تر در این شبکه اجتماعی می‌توانند میکروفون ویژه Instaradio را خریداری کرده و با استفاده از آن به ضبط محتوای باکیفیت‌تر و پخش اینترنتی آن بپردازند.

این اپلیکیشن برای iOS و اندروید ارائه شده و بر خلاف SoundCloud نسخه تحت وب ندارد. اگر شما افراد معروفی را می‌شناسید که در این شبکه اجتماعی محتوای خوب و باکیفیت تولید می‌کنند آنها را به ما و سایر دوستان زومیتی معرفی کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات