شایعات حکایت از معرفی آیفون 6 در 18 شهریورماه دارند

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شهریور ماه یکی از پرترافیک‌ترین بازه‌های سال از نظر معرفی نسل جدیدی از پرچمداران به بازار است. ساعاتی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ برای برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۲ شهریور ماه با محوریت معرفی نسل جدید گلکسی‌نوت خود برنامه‌ریزی کرده است، حال اخباری در مورد معرفی آیفون 6 و احتمال معرفی آن در ۱۸ شهریور ماه به گوش می‌رسد.
تبلیغات

گزارشی که توسط Re/Code منتشر شده حکایت از معرفی نسل جدید آیفون 6 در مراسمی دارد که ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد. سامسونگ نیز در حاشیه نمایشگاه IFA 2014 نسل جدید فبلت خود را در روز ۱۲ شهریور ماه معرفی خواهد کرد. شکی در این نیست که در شهریور شاهد معرفی پرچمدار نیمه‌ی دوم سونی نیز خواهیم بود. تلفنی که احتمالا اکسپریا Z3 نام گذاری خواهد شد. با در نظر گرفتن تاریخ عرضه‌ی آخرین نسل از پرچمدار کره‌ای‌ها تعیین چنین تاریخی توسط کوپرتینویی‌ها چندان هم دور از انتظار نیست.

شنیده‌ها نشان از این دارند که هر دو کمپانی برای بالا بردن فروش خود و همچنین مقابله با محصول یکدیگر سعی دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از معرفی، محصول خود را روانه‌ی بازار نمایند.

همچنین سنت اپل در معرفی آیفون‌ها در ماه سپتامبر، معرفی آیفون را در چنین تاریخی باورپذیرتر می‌نماید. همانطور که می‌دانید انتظار می‌رود اپل نسل جدید این تلفن‌هوشمند را در دو نسخه‌ی 4.7 و 5.5 اینچی روانه‌ی بازار سازد. گفته می‌شود آیفون جدید به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی جدید این شرکت با نام A8 مجهز خواهد شد که هرچند از نظر تعداد هسته افزایش نیافته اما فرکانس کاری آن بیشتر شده است. براساس تصاویری که از آیفون ۶ به بیرون درز کرده می‌توان متوجه شد که این تلفن از NFC پشتیبانی خواهد کرد و از نظر ظاهری نیز بسیار شبیه به آیفون 5s است.

برای مشاهده‌ی کلیه اخبار و مقالات مرتبط با آیفون ۶ به صفحه zoomit.ir/iphone/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات