شیائومی با پشت سرنهادن سامسونگ به اولین عرضه‌ کننده‌ی تلفن‌هوشمند در چین تبدیل شد

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، شیائومی با پشت سرنهادن ال‌جی با عرضه‌ی 15.1 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند، رده‌ی پنجم از بیشترین عرضه‌ی تلفن‌هوشمند در بازار جهانی را از آن خود کرد. با توجه به اینکه بخش اعظمی از این محصولات در کشور چین روانه‌ی بازار شده، این کمپانی با پشت سرنهادن سامسونگ، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌ کننده‌ی تلفن‌هوشمند در چین تبدیل شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط Canalys منتشر شده، شیائومی 14.99 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در بازار چین به فروش رسانده است که مقایسه‌ی آن با فروش 13.22 میلیون دستگاهی سامسونگ نشان از بالا بودن عرضه‌ی تلفن‌هوشمند توسط این کمپانی چینی دارد. با توجه به توافق اپل با چایناموبایل هنوز شاهد ورود این کمپانی به جمع پنج کمپانی اول عرضه‌کننده‌ی تلفن‌هوشمند در چین نیستیم. کمپانی‌های لنوو و هوآوی نیز جزو پنج کمپانی اول عرضه کننده‌ی تلفن‌هوشمند در بازار چین هستند.

XiaomiInt

شیائومی اخیراً درصدد ورود به بازار‌های جهانی است و در این بین هندوستان به‌عنوان یکی از اولین کشورهایی است که این کمپانی با پرچمداری چون می۴ وارد آن شده است. رمز موفقیت این کمپانی چینی را می‌توان در فروش محصولات ارزان قیمت با مشخصات فنی مناسب عنوان کرد، بطوریکه پرچمداران این کمپانی چون Mi 4 نیز با قیمتی برابر 320 دلار و با امکاناتی چون اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی اشاره کرد.

آیا شیائومی قادر است به یکی از سه تولید‌کننده‌ی برتر تلفن‌هوشمند در جهان بدل شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات