سامسونگ گلکسی نوت 4 را 12 شهریور ماه معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین ، انتظار می‌رود تا سامسونگ پرده از نسل جدید گلکسی‌نوت خود بردارد. براساس اخباری که امروز در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده، گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ ۱۲ شهریور ماه سال جاری معرفی خواهد شد.
تبلیغات

براساس خبری که در روزنامه‌ی تایمز کره منتشر شده، سامسونگ در جریان مراسمی که روز ۱۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد، گلکسی‌نوت ۴ خود را معرفی خواهد کرد که دقیقاً یک روز زودتر از موعدی است که سال گذشته‌‌ گلکسی‌نوت ۳ معرفی شد. این گزارش حکایت از این دارد که به زودی سامسونگ دعوت‌نامه‌هایی مرتبط با این مراسم را برای مدعوین ارسال خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در تلاش است تا برای رقابت با آیفون ۶ کمی زودتر نسل جدید فبلت خود را روانه‌ی بازار کند. همانطور که می‌دانید اپل تلفن‌هوشمند خود را در دو نسخه‌ی 4.7 اینچی و 5.5 اینچی برای رقابت با تلفن‌های‌هوشمند اندوریدی موجود در بازار معرفی خواهد کرد. این در حالی است که انتشار تصاویر و اخبار مربوط به نسل جدید گلکسی با نام آلفا که از بدنه‌ی فلزی نیز بهره می‌برد، حکایت از وجود نسخه‌ای 6.7 اینچی از این نسخه‌ی فلزی دارد. همچنین شنیده‌ها نشان از این دارند که سامسونگ گلکسی‌نوت ۴ را چند روز زودتر از تاریخ عرضه‌ی گلکسی‌نوت ۳ روانه بازار خواهد کرد تا بیش از پیش موفقیت محصول خود را در مقابل رقیبی چون آیفون 6 تضمین کند.

انتظار می‌رود گلکسی‌نوت 4 از یک صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440، تراشه‌ی اگسینوس 5433 یا اسنپ‌دراگون 805، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، سنسور 16 مگاپیکسلی با استفاده از IMX240 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال به‌همراه سنسور فرابنفش به بازار عرضه شود. همچنین اندروید 4.4.3 کیت‌کت نیز به‌عنوان سیستم‌عامل این محصول عرضه خواهد شد. برخی شایعات نیز استفاده از صفحه‌ی نمایش خمیده در این محصول را مطرح کرده‌اند که احتمال آن کمتر از سایر گمانه‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات