براساس تصاویر جدید شاید گلکسی آلفا همچون آیفون دارای لبه‌های فلزی یکپارچه با بدنه باشد [بروزرسانی: گالری]

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید سامسونگ در تلاش است تا تلفن‌هوشمندی را با ساختار فلزی روانه‌ی بازار کند، هرچند هنوز این تلفن‌هوشمند بطور رسمی معرفی نشده، اما تصاویر منتشر شده از یک تلفن‌هوشمند منتسب به گلکسی آلفا نشان از وجود چنین تلفن‌هوشمندی با لبه‌های فلزی یکپارچه با بدنه دارد.
تبلیغات

براساس تصاویری که منتشر شده، می‌توان چنین نتیجه گرفت که گلکسی آلفا ترکیبی از طراحی گلکسی S5 سامسونگ با رگه‌هایی از طراحی آیفون 5S اپل است. لایه‌ای از فلز حول تلفن‌هوشمند را پوشش داده که در قسمت فوقانی و تحتانی برآمده‌تر می‌شود. همچنین استفاده از یک کلید فیزیکی در قسمت جلو و نیز صاف و یکدست بودن قسمت پشتی، این تلفن‌هوشمند را دارای ساختاری مکعب شکل نموده که از این‌رو شباهت کم و بیش زیادی با آیفون 5S اپل دارد. این تصاویر نشان از بهبود بیش از پیش تصاویر دارد که با نگاه به قسمت پشتی و تشخیص تفاوت آن با تصاویری که پیش‌تر منتشر شده، مشخص است.

AlphaInt

انتظار می‌رود سامسونگ این تلفن‌هوشمند را در روزهای انتهایی ماه جاری میلادی معرفی نماید که براساس اطلاعات ارائه شده توسط فردی که این تصاویر را فاش کرده، گلکسی آلفا در دو نسخه عرضه خواهد شد که شامل یک نسخه‌ی 4.7 اینچی در کنار فبلتی 6.7 اینچی است. سامسونگ به کاربران و علاقمندان خود وعده داده تا تلفن‌هوشمندی را با بهره‌گیری از مواد جدید تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خواندید، تغییر سیاست‌های طراحی در کمپانی سامسونگ یکی از تنها راهکارهای این کمپانی برای نجات از مساله‌ای است که می‌تواند در سال‌های آتی به یک بحران بزرگ برای این کمپانی کره‌ای تبدیل شود.

بروزرسانی:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات