مشخصات و تصاویر اکسپریا Z3 سونی در جریان گرفتن مجوز TENNA لو رفت

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
پرچم‌دار بعدی سونی امروز مجوز TENNA را از کشور چین دریافت کرده است. مجوز TENNA معادل مجوز FCC در آمریکا است. بر طبق معمول این آژانس، مشخصات گوشی هوشمندی که این مجوز را دریافت می‌کند، منتشر کرده است.
تبلیغات

 متاسفانه شایعاتی که می‌گفتند سونی در نسل جدید پرچم‌دار خود از Snapdragon 805 استفاده نخواهد کرد، حقیقت داشته‌اند. اکسپریا Z3 سونی به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز از نوع Snapdragon 801 مجهز است. این CPU مقداری از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 801 موجود در اکسپریا Z2 سریع‌تر است.

The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification

دیگر مشخصات Z3 شامل صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل،  حافظه رم ۳ گیگابایت در کنار حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت‌های میکرو SD است. دوربین این گوشی هوشمند ۲۰.۷ مگاپیکسل است که سونی آن را به سنسور Exmor مجهز کرده، دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسل همراه با توانایی ضبط ویدیو در کیفیت ۱۰۸۰P خواهد بود.

The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification 1

پرچم‌دار جدید سونی اکسپریا Z3 ضدآب است، اگر چه شماره مجوز IP که این گوشی دریافت کرده نامشخص است. اکسپریا Z2 مجوز IP58 را دارا بود که به دارنده آن اجازه بردن گوشی تا عمق ۱.۵ متری آب تا مدت ۳۰ دقیقه را می‌داد. به احتمال بسیار زیاد در Z3 باید حداقل منتظر اخذ مجوز IP58 باشیم. رنگ‌هایی که Z3 در دسترس افراد قرار خواهد گرفت مشکی، سفید و کهربایی است. رنگ دوم جایگزین رنگ بنفشی است که سونی تاکنون تولید می‌کرده است.

The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification 2

در کنار فاش شدن مشخصات این دستگاه، TENNA چند تصویر از این دستگاه در حال آزمایش را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید چند تصویر بیشتر از اکسپریا Z3 را مشاهده کنید:

The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification 3
The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification 4
The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification 5

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات