آیا اچ‌تی‌سی برای ارائه‌ی ۲ ساعت هوشمند در ماه آینده آماده می‌شود؟

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پیش از تعطیلات سال نو میلادی، آنقدر دستگاه‌های پوشیدنی به بازار وارد شده که نگاه داشتن حساب آن‌ها غیرممکن است. اچ‌تی‌سی نیز تلاش کرده از قافله عقب نماند و آخرین شایعات حکایت از تلاش تایوانی‌ها برای ارائه‌ی دو دستگاه پوشیدنی در ماه آینده دارد.
تبلیغات

از آنجا که در اوایل تابستان، دو ساعت هوشمند اول که از Android Wear بهره می‌برند معرفی و عرضه شده‌اند، اکنون در انتظار اقدام موتورولا برای معرفی کامل و عرضه‌ی Moto 360 هستیم که انتظار می‌رود در هفته‌ی آینده این اتفاق رخ دهد. سامسونگ در اوایل سال Gear 2 and Gear 2 Neo را ارائه کرد و به تازگی نیز از ساعت Gear S خود پرده برداشته است که قرار است در نمایشگاه IFA برلین به معرض نمایش گذاشته شود. ال‌جی نیز برنامه دارد تا ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear خود که آن را G Watch R نامیده و اولین ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش کاملا گرد محسوب می‌شود را نیز با خود به این نمایشگاه بیاورد. ایسوس هم همچون بسیاری دیگر بزرگان برنامه‌های ویژه‌ی خود را برای بازار ابزارهای پوشیدنی و بالاخص ساعت‌های هوشمند تدارک دیده است.

ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی همچنان در تلاش برای باز کردن راه خود به دل مشتریان هستند. شاید آنچه که از HTC خواهیم دید یکی از دستگاه‌هایی باشد که موفق به جلب توجه اکثریت به این بازار داغ این روزهای فناوری می‌شود. خبر شایعه‌ی مربوط به معرفی دو دستگاه پوشیدنی توسط اچ‌تی‌سی از Upleaks بدست آمده که از فاش‌کنندگان کمتر شناخته شده‌ی فعال در توییتر است.

در توییت‌های ارسال شده توسط Upleaks اطلاعات جزئی چندانی یافت نمی‌شود اما به نظر می‌رسد این فاش کننده دانسته‌هایی در اختیار دارد که توجه کردن به آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. Upleaks از نام یا شماره مدل احتمالی ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی سخن به میان آورده و آن را HTC CWZ می‌خواند که قطعا از Android Wear نیرو خواهد گرفت و بر اساس گزارش این فاش‌کننده، در ماه سپتامبر به برخی بازارهای مهم از جمله ایالات متحده راه خواهد یافت. این شخص همچنین در توئیت دیگری به نام بردن از ساعت هوشمند HTC WWY پرداخت که همچون برادر خود در ماه سپتامبر ارائه خواهد شد که البته سپس در توئیت دیگری ادامه داد که این دستگاه احتمالا بیشتر به یک پوشیدنی حوزه‌ی سلامت نظیر Gear Fit سامسونگ شبیه خواهد بود.

اینکه هر یک از این اطلاعات به واقعیت بدل خواهد شد یا در حد شایعه‌ای بی‌اساس باقی خواهد ماند نکته‌ای است که باید منتظر ماند و دید. اچ‌تی‌سی ۱۳ شهریورماه کنفرانس اختصاصی خود را در IFA برگزار می‌کند و اگر قرار باشد و احتمالا این دو گجت نیز در آن رونمایی خواهند شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات