سونی در تیزر جدید خود سوال می‌کند "این اعداد چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟"

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سونی پیش از ورورد به IFA 2014 یک تیزر دیگر را نیز برای جلب توجهات به سمت محصولات خود ارائه کرده و در آن تلاش نموده با پرسیدن سوالی از قرار "این اعداد چه معنایی می‌توانند داشته باشند؟"، کنجکاوی کاربران را برانگیزد. با زومیت در ادامه همراه باشید.
تبلیغات

 اگرچه فاش شدن پشت سر هم تصاویر و مشخصات فنی دستگاه‌های سونی تا حدود زیادی عطش اولیه‌ی کاربران را مرتفع ساخت، اما این کمپانی ژاپنی تلاش کرده با ارائه‌ی تیزرهای مختلفی در سبک و سیاق اعداد، به گرم کردن بازار برای محصولات خود بپردازد.

در تیزر جدید، ضمن پرسیدن اینکه اعداد ارائه شده چه معنایی می‌تواند داشته باشد، به ارائه‌ی آنچه که به نظر متناسب با ابعاد یک دستگاه باشد پرداخته شده است. سونی اعداد ۱۲۴ میلی‌متر در ۶.۴ میلی‌متر را مشخص کرده و جای رقم سوم را خالی گذاشته است تا کاربران به حدس آن بپردازند.

این اعداد چندان با ابعاد فاش شده‌ی پیشین در خصوص Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact همخوانی نداشته بنابراین از دو حالت خارج نخواهد بود؛ یا شایعات در این خصوص اشتباه هستند یا این اعداد اشاره به دستگاه دیگری دارند. ابعاد شایعه شده برای اکسپریا زد ۳ از قرار ۷.۳ × ۷۲.۹ × ۱۴۶.۶ بوده و ابعاد ۸.۸ × ۶۴.۹ × ۱۲۶.۹۸ میلی‌متر نیز برای اکسپریا زد ۳ کامپکت ارائه شده است.

این اعداد با در نظر گرفتن اینکه توسط اکانت شبکه اجتماعی توییتر سونی بجای سونی موبایل ارائه شده، ممکن است حتی اشاره به یک گوشی هوشمند نداشته باشند. مایل هستیم نظر شما را در خصوص احتمالات موجود برای این اعداد در بخش نظرات بدانیم.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات