مشکل نشت شارژ G Watch موجب سوختگی پوست کاربران می‌شود؛ ال‌جی در تلاش برای رفع مشکل

یک‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نظر شما در خصوص ساعت هوشمند G Watch ال‌جی هرچه که باشد، لازم است بدانید که این دستگاه دچار نقصی در سیستم شارژ بوده که می‌تواند بر پوست بدن شما اثر بگذارد. اکنون به نظر می‌رسد ال‌جی در صدد رفع این مشکل است.
تبلیغات

 دارندگان ساعت هوشمند G Watch اعلام کرده‌اند که پین شارژ این دستگاه حتی وقتی بر روی مچ بسته شده نیز همچنان مقداری جریان انرژی را در خود نگاه می‌دارد که موجب خوردگی پین، سوزش پوست و حتی سوختگی‌های کوچک می‌گردد. خوشبختانه خبرهای خوبی در خصوص رفع این مشکل به گوش می‌رسد. هر دو شرکت ال‌جی و گوگل اعلام کرده‌اند که بزودی یک بروزرسانی نرم‌افزاری بصورت Over the Air برای آن ارائه خواهند داد که جریان نیرو را قطع خواهد کرد و این جریان از این پس تنها هنگامی که این دستگاه مبتنی بر Android Wear در حال شارژ باشد فعال خواهد شد.

این دو شرکت مدعی هستند که تنها تعداد اندکی از G Watchها با این مشکل روبرو هستند بنابراین در صورتی که اقدام به خرید این ساعت هوشمند کرده‌اید احتمال اینکه دستتان در خطر باشد اندک است. در هر صورت گفتن این مساله ضروری است که این بروزرسانی چندان هم به موقع در دسترس قرار نخواهد گرفت و اینکه تنها یک مشکل نرم‌افزاری بتواند هم به خود دستگاه و هم به دارنده‌ی آن آسیب وارد کند اندکی عجیب است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات