تماشا کنید: نمایش ویژگی‌های بروزرسانی GDR1 ویندوزفون 8.1

یک‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت پس از انتشار ویندوزفون 8.1 در جریان کنفرانس بیلد بسیاری از نقاط ضعف ویندوزفون ۸ را برطرف کرد و همچنین یکی از قوی‌ترین یا به ‌بیان بهتر بهترین ویژگی ویندوزفون 8.1 یعنی دستیار صوتی هوشمند کورتنا را نیز معرفی کرد. حال تصاویری منتشر شده که نشان از تغییرات صورت گرفته در بروزرسانی GDR1 ویندوزفون 8.1 دارد.
تبلیغات

این ویدئو که از یک دستگاه لومیا 1520 برای نمایش قابلیت‌های بروزرسانی GDR1 ویندوزفون 8.1 در آن استفاده شده، ساعاتی پیش در وب‌سایت یوتیوب منتشر شد.

متاسفانه با توجه به رزولوشن پایین و کیفیت نه‌چندان مطلوب این ویدئو که با توضیحاتی به زبان چینی همراه شده، نمی‌توان چیز خاصی از آن متوجه شد، اما همانگونه که تصاویر نیز گویا است، می‌توان دسته‌بندی کاشی‌ها در منوی استارت و همچنین استفاده از کورتنا در زبان چینی را مشاهده کرد. با توجه به اینکه در سایر پلتفرم‌های موجود می‌توان با استفاده از فولدرها برخی از اپلیکیشن‌ها را در داخل آن‌ها قرار داد، مایکروسافت نیز درصدد ارائه‌ی چنین قابلیتی برآمده است که نام این ویژگی نیز Live Folders است. از جمله‌ی سایر تغییراتی که باید منتظر اعمال آن‌ها به‌همراه ارائه‌ی بروزرسانی GDR1 باشیم می‌توان به بهبود اپلیکیشن ایکس‌باکس موزیک، کاشی‌زنده‌ی اپلیکیشن ویندوزاستور، بهبود قابلیت‌های اپلیکیشن SMS و بهبود امنیت در ویندوزفون اشاره کرد. همچنین مایکروسافت AppCorner را نیز بهبود داده که می‌توان با استفاده از آن اپلیکیشن‌هایی را که سایرین در زمان استفاده از گوشی شما می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، مشخص کرد.

لینک دانلود ویدئو

انتظار می‌رود تا دارندگان نسخه‌ی پیش نمایش ویندوزفون 8.1 بروزرسانی GDR1 را از هفته‌ی آتی دریافت نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات