ساعت هوشمند ZenWatch ایسوس با پشتیبانی از دستورات صوتی و قیمت زیر ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که ال‌جی و سامسونگ ساعت‌های هوشمند خود را پیش از شروع IFA 2014 رونمایی کردند (جی واچ آر و گیر اس) ایسوس تصمیم گرفته همچنان برای برداشتن پرده‌ها بصورت کامل از اولین ساعت هوشمند خود تا ۱۲ شهریور منتظر بماند. در هر حال مدیرعامل این کمپانی روز گذشته چند نکته را در خصوص ZenWatch ارائه کرده است. در ادامه مطلب همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 اول از همه اینکه بنا بر گزارش Focus Taiwan،  جری شن مدیرعامل ایسوس تایید کرده که ساعت هوشمند ZenWatch چیزی کمتر از 199 دلار قیمت خواهد داشت و انتظار می‌رود در ماه اکتبر روانه‌ی بازار جهانی شود. زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که این ساعت هوشمند تنها 99 دلار قیمت خواهد داشت، اما مبلغ 149 دلار تا حدود زیادی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. در هر صورت ساعت ایسوس از سایر رقبای قعلی ارزان قیمت‌تر خواهد بود که مزیت رقابتی مناسبی را برای آن ایجاد خواهد نمود.

جری شن همچنین گفته است که ZenWatch که از سیستم‌عامل Android Wear بهره خواهد برد به قابلیت تشخیص فرمان‌های صوتی مجهز شده است که البته در مرحله‌ی اولیه، تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. اوایل امسال شایعاتی نیز در خصوص وجود امکان کنترل حرکتی با اشارات در میان بود اما خبری از تایید رسمی در این خصوص در دست نیست.

از تیزر و ویدیوی ارائه شده به نظر می‌رسد که ZenWatch از یک صفحه‌نمایش نسبتا خمیده بهره خواهد برد که البته به اندازه‌ی ساعت هوشمند مبتنی بر تایزن سامسونگ یعنی Gear S خمیده به نظر نمی‌رسد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات