تعرفه اینترنت موبایل همراه اول و ایرانسل کاهش می‌یابد

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگویی که با فارس داشته، گفته است که هرچند تعرفه مکالمه صوتی در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، تغییری نخواهد کرد؛ اما تعرفه‌ی سرویس‌های اینترنت این دو شرکت با ارائه 3G کاهش خواهد یافت.
تبلیغات

چندی پیش در زومیت مقایسه‌ای بین تعرفه‌ی اینترنت نسل سوم همراه اول و رایتل داشتیم که در بسیاری از شرایط همراه اول قیمت‌گذاری مناسب‌تری نسبت به اولین اپراتور نسل سوم داشت. حال وزیر ارتباطات و فناوری کشور اعلام نموده که قیمت اینترنت 3G در دو اپراتور همراه اول و ایرانس کاهش خواهد یافت.

محمود واعظی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:

با ارتقاء پروانه اپراتورهای موبایل به نسل 3 و بالاتر، تغییری در تعرفه‌های مکالمه و پیامک ایجاد نمی‌شود. اما تعرفه اینترنت این دو اپراتور کاهش می‌یابد و قیمت هر کیلوبایت اینترنت از 5 ریال در سرویس GPRS به 0.5 ریال در سرویس 3G تغییر می‌‌کند.

وی تاکید کرد:

با ارائه سرویس 3G از سوی اپراتور اول و دوم تلفن‌همراه، قیمت دیتای این دو اپراتور مانند قیمت دیتای اپراتور سوم تلفن‌همراه کشور محاسبه خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا تغییر در تعرفه قیمت بسته‌های دیتا که عموم کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند نیز ایجاد خواهد شد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات