سونی در تیزر جدید خود برای IFA 2014 به 3 دستگاه جدید اشاره می‌کند

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی به تازگی تیزر ویدیویی را برای نمایشگاه  IFA 2014 که قرار است هفته دیگر رسما شروع به کار کند، منتشر کرده است. در این تیزر سونی به رونمایی از ۳ دستگاه جدید اشاره می‌کند.
تبلیغات

 سونی در ‌هش‌تگ  XperiaDetails# شعار خود را اینگونه گفته:  «زمان خواستن برترین نزدیک است»

در ویدیویی که سونی به عنوان تیزر تبلیغاتی خود برای مراسم iFA 2014 آماده کرده، بر عدد ۳ بسیار تاکید می‌شود. برای مثال در ویدیو ۳ پلیس، ۳ بازیکن فوتبال، مردمی که با دست خود مثلث درست می‌کنند (که ۳ ضلع دارد)، یک بشقاب با ۳ قطعه غذای سوشی، ۳ انگشتی که بر روی صندلی زده می‌شود و ۳ نفر که در یک استخر می‌پرند.

در پایان ویدیو همچنین ۳ شبح از دستگاه‌هایی با اندازه متفاوت ظاهر می‌شود که اتفاقا در راستای محصولاتی است که ما در IFA امسال توقع دیدنشان را داریم. اکسپریا Z3، اکسپریا Z3 کامپکت و اکسپریا Z3 تبلت کامپکت. در انتهای ویدیو عدد‌های رمز‌آمیز دیجیتالی نیز ظاهر می‌شود که می‌توان با توجه به آن‌ها متوجه ۳ دستگاه جدید شد. 

Screenshot from 2014-08-29 104506

بعضی از راهنمایی‌ها در این تصاویر واضح است، برای مثال در تصویر اول آن‌جایی که قرمز رنگ شده اشاره به ضحامت بسیار کم 7 میلی‌متر دستگاه یا دستگاه‌ها دارد، H20 ممکن است به ضد آب بودن دستگاه اشاره داشته باشد که نمی‌توان خیلی مطمئن بود. در بخش نظرات می‌توانید نظر خود را درباره اشارات بیشتری که سونی در این تصویر داشته با ما در میان بگذارید. اگر مایل به تماشای ویدیو هستید نیز به منبع مقاله مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات