اپل دعوت‌نامه‌ی مراسم ۱۸ شهریور ماه را ارسال کرد

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خواندید، گمانه‌های مبنی بر احتمال برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۸ شهریور ماه زده شده بود. حال اپل دعوت‌نامه‌‌ی رسمی خود را منتشر کرده است. اپل این مراسم را  ۲۱:۳۰ روز ۱۸ شهریور ماه در  Flint Center کوپرتینو، محلی که ۳۰ سال پیش اولین بار کامپیوتر مک را معرفی کرد، پیش روی کاربران و علاقمندان قرار خواهد داد.
تبلیغات

انتظار می‌رود اپل در این مراسم پرده از دو نسخه‌ از آیفون خود به‌همراه گجت‌پوشیدنی آی‌واچ بردارد. در این راستا اپل ساخت سازه‌های خود در مرکز فلینت در کوپرتینوی کالیفرنیا را آغاز کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط شاهدین ساخت این سازه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، تدابیر امنیتی شدید در اطراف این مرکز اتخاذ شده است. به‌نظر می‌رسد اپل این سازه‌ را برای نمایش محصول یا محصولات معرفی شده در مراسم، آماده می‌کند تا شرکت کنندگان در کنفرانس خبری این شرکت بتوانند با محصولات جدید اپل از نزدیک کار کنند. شاید خالی از لطف نباشد تا بدانید که اپل در سال ۱۹۹۸ نیز مراسمی را در این محل برگزار کرده بود.

EventInt1

براساس اطلاعاتی که طی دیروز و امروز منتشر شده، انتظار می‌رود اپل علاوه بر دونسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی نسل جدید آیفون، اقدام به معرفی ساعت‌هوشمند خود، آی‌واچ نماید. دعوت‌نامه‌‌ی اپل نیز اطلاعات خاصی را ارائه نکرده و تنها شامل زمان و تاریخ برگزاری مراسم به‌همراه عبارتی است که مضمون آن را می‌توان آرزو برای در اختیار گذاردن اطلاعات بیشتر در مورد این مراسم تعبیر کرد.

همانطور که در ماه‌های اخیر نیز در زومیت خوانده‌اید، اپل در این مراسم احتمالا آیفون ۶ خود را معرفی خواهد کرد که با تغییرات و ویژگی‌های جدیدی روانه‌ی بازار خواهد شد. از عمده‌ترین این تغییرات می‌توان به معرفی نسخه‌ای با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی، پردازنده‌ی جدید A8، سیستم‌عامل iOS 8، پورت USB دو طرفه‌ و احتمال استفاده از NFC اشاره کرد.

همچنین در مورد آی‌واچ نیز که به‌واقع همگان در انتظار معرفی آن از سوی اپل هستند، شایعاتی مختلفی مطرح شده است. از جمله‌ی گمانه‌ها و شایعات مطرح شده باید به پیش‌بینی مینگ‌چو کو، اشاره کرد که ارائه‌ی آی‌واچ یا صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی AMOLED را وعده داده است.

EventInt

منتظر پوشش زنده زومیت از این مراسم باشید.

برای اینکه به صحت این شایعات و گمانه‌های پی ببریم، باید چند روز دیگر صبر کنیم. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات