با کتاب‌خوان الکترونیک Kobo Aura H20 حتی در حمام به مطالعه بپردازید

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Kobo را باید یکی از مقاوم ترین شرکت‌ها در برابر تکنولوژی‌هایی بدانیم که سونی و سامسونگ بسیار به آن علاقه دارند. شرکت Kobo اصالت خود را حفظ کرده و همچنان از سلطه خود در ساخت کتاب‌خوان‌های الکترونیک نگهبانی می‌کند.
تبلیغات

 این شرکت اولین کتاب‌خوان الکترونیک ضد آب را تولید کرده است که Aura H20 نام دارد. کتاب‌خوان Aura H20 اولین دستگاه در این شاخه است که توانسته مجوز IP67 را دریافت کند. این مجوز به معنی ضد آب بودن دستگاه است که به شما اجازه می‌دهد کتاب‌خوان خود را برای مدت زمانی بیش از 1.5 ساعت به عمق یک متری زیر آب ببرید (البته اگر پورت‌های دستگاه را بپوشانید).

صفحه نمایش دستگاه هم اندازه با Aura HD است که به شما مشخصات 6.8 اینچ صفحه نمایش با رزولوشن 1430 در 1080 پیکسل و فاصله پیکسلی 265dpi را ارائه می‌دهد. همچون دیگر کتاب‌خوان‌ها، آئورا با سرویس معروف Pocket ادغام شده که امکان مطالعه متن‌های مختلف وب را در هر زمان و در هر دو حالت آنلاین و آفلاین فراهم می‌کند.

حافظه ذخیره سازی داخلی این دستگاه 4 گیگابایت است و از درگاه کارت‌های میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند. باتری تعبیه شده بر روی این کتابخوان الکترونیک اگر در هر روز فقط 30 دقیقه از آن استفاده شود، تا مدت دو ماه دوام می‌آورد.

Kobo Aura H20 از اوایل مهرماه و با قیمت 180 دلار در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات