احتمالا اپل در کنار آیفون جدید از یک دستگاه پوشیدنی نیز رونمایی می‌کند

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
رسانه‌ی Re/code می‌گوید اپل این روز‌ها حسابی مشغول به کار است و برنامه‌ای بزرگ برای رویداد ۹ سپتامبر خود دارد. Re/code مدعی است که اپل در کنار آیفون جدید از یک گجت پوشیدنی نیز رونمایی خواهد کرد. آیا آیفون 6 در کنار iWatch رونمایی خواهد شد؟
تبلیغات

گزارشی از جان پاکزوکواسکی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود دستگاه پوشیدنی اپل با اپلیکیشن HealthkKit، سیستم عامل آینده iOS 8 و HomeKit ارتباطی تنگاتنگ دارد تا پیگیری سلامتی و تناسب اندام و همچنین توانایی ارتباطی با گجت‌های خانگی را برای کاربر فراهم آورد.

در ادامه ادعا‌های قبلی گفته می‌شود که دستگاه پوشیدنی اپل هر چه که باشد تا سال ۲۰۱۵ رسما عرضه نخواهد شد و اپل فقط از طراحی و سخت افزار این دستگاه در کنفرانس پیش رو صحبت خواهد کرد. این شخص البته در پیش بینی چنین اتفاقاتی سابقه خوبی دارد همانطور که قبل از عرضه دسکتاپ‌های مک پرو در مدت زمان خیلی پیش‌تر آن را پیش بینی کرده بود.

با این گزارشی توقعات از رویداد ۱۸ شهریور اپل بالا می‌رود و شاید باید منتظر ساعت هوشمند iWatch در همین مراسم باشیم. گفته می‌شود این ساعت سنسور‌های متعددی شبیه به اندازه گیری فشار خون، هیدراتاسیون، شدت و تعداد ضربان قلب و البته دیگر ویژگی‌هایی که در ساعت‌های هوشمند می‌بینیم مثل دریافت اعلان در زمان رسیدن یک پیام جدید یا تماس را در اختیار دارد.

باید تا ۱۸ شهریور ماه منتظر بمانیم تا در نهایت از اتفاقاتی که در این رخداد پیش خواهد آمد به طور کامل مطلع شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات